• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
دهمرده خبر داد:

قول مساعد معاون وزیر صمت برای حل مشکل واحدهای تولیدی زابل

  • کد خبر : 9079
  • 30 نوامبر 2021 - 19:51
قول مساعد معاون وزیر صمت برای حل مشکل واحدهای تولیدی زابل

حبیب اله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا وزیر ورزش و جوانان به حوزه انتخابیه ام سفری داشتند و از پروژه هایی که در حال احداث بودند بازدید داشت و قول مساعد دادند که در جهت تسریع برای اتمام این پروژه ها کمک  […]


حبیب اله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا وزیر ورزش و جوانان به حوزه انتخابیه ام سفری داشتند و از پروژه هایی که در حال احداث بودند بازدید داشت و قول مساعد دادند که در جهت تسریع برای اتمام این پروژه ها کمک  لازم را انجام دهند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس افزود: با پیگیری های صورت گرفته وزیر ورزش قول داده‌اند که یکسری از امکانات را در اختیار ورزشکاران و همچنین سالن ورزشی حوزه انتخابیه قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در روزهای گذشته معاون وزیر صمت هم از حوزه انتخابیه بازدیدی داشتند و برای رفع مشکلات شهرک صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی قول مساعد دادند.

وی اظهار کرد: معاون وزیر کار هم سفری به زابل داشتند و جلسه مفصلی هم با هم برگزار کردیم که در این نشست به تفاهم نامه اینجانب با وزیر سابق کار اشاره کردم و ایشان هم قول دادند این تفاهم نامه را پیگیری و بندهای آن را اجرایی کند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=9079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰