• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

یک نماینده از سیستان و یک نماینده از زاهدان عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شدند

  • کد خبر : 9086
  • 26 دسامبر 2021 - 17:42
یک نماینده از سیستان و یک نماینده از زاهدان عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شدند

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور مشخص شدند. بر این اساس و رأی اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، محمد وحیدی ، حبیب اله دهمرده و علی کریمی فیروزجائی سه عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 […]


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور مشخص شدند.

بر این اساس و رأی اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، محمد وحیدی ، حبیب اله دهمرده و علی کریمی فیروزجائی سه عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 هستند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از انتخاب سه نفر از اعضای  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: براساس آرا کسب شده از سوی اعضای این کمیسیون، سارا فلاحی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان، شهریار حیدری نماینده  قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و فداحسین مالکی نماینده زاهدان  به عنوان سه نفر عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق انتخاب و معرفی شده اند./


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=9086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰