• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

آقای استاندار،سرانجام 3 بازارچه مرزی مصوب در سیستان چه شد؟

  • کد خبر : 5464
  • 08 آوریل 2019 - 13:55
آقای استاندار،سرانجام 3 بازارچه مرزی مصوب در سیستان چه شد؟

به گزارش سیستان فراموش شده : تصویب 3 بازارچه مرزی جدید در سیستان (شاهگل،بش دلبر، تخت عدالت) ، بعد از پیگیری ها و تذکرات فراوان دکتر دهمرده به نتیجه رسید. اما در انتظار تدبیر و اقدام استانداران سابق و فعلی ماند تا تهدید مرز به فرصت تبدیل نشود. قابل ذکر است به استناد ماده 3 […]


به گزارش سیستان فراموش شده : تصویب 3 بازارچه مرزی جدید در سیستان (شاهگل،بش دلبر، تخت عدالت) ، بعد از پیگیری ها و تذکرات فراوان دکتر دهمرده به نتیجه رسید.

اما در انتظار تدبیر و اقدام استانداران سابق و فعلی ماند تا تهدید مرز به فرصت تبدیل نشود.

قابل ذکر است به استناد ماده 3 آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیر رسمی موقت مرزی،هزینه ایجاد تاسیسات اداری و زیر بنایی و تاسیسات مورد نیاز واحدهای اجرایی بر عهده استانداری است،اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدام مثبتی در خصوص تامین و عملیاتی شدن این زیر ساخت ها از طرف استانداران قبلی و فعلی صورت نگرفته است و مرزداران غیور این خطه از میهن عزیزمان در انتظار تحقق این وعده بوده و هستند که قطعا اجرایی نشدن این مصوبات ،باعث بدبینی مردم به عملکرد و قولهای داده شده توسط مسئولان میشود.

از مهندس موهبتی استاندار توانمند و فعال سیستان وبلوچستان تقاضا داریم تا یکبار برای همیشه مشکل بازارچه ها و مبادلات مرزی را که سالهاست مردم را بر سر دو راهی قرار داده است با کمک مردم و ائمه جمعه و فرمانداران حل کند تا باقیات و صالحاتی در کارنامه عمل این بزرگوار ثبت و ضبط شود.

لازم دیدیم که این نکته را نیز یادآوری کنیم که جدیدا مهندس اوسط هاشمی استاندار اسبق استان سیستان و بلوچستان مدعی شده بود که پیگیری و تصویب این 3 بازارچه توسط شخص ایشان صورت گرفته بود  که با وجود نامه ها و پیگیری های فراوان دکتر دهمرده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این ادعاها رد می شود حال از جناب اوسط هاشمی باید سوال کرد که شما برای فراهم کردن زیرساخت های بازارچه های مرزی سیستان چه اقداماتی انجام داده اید ؟

مردم همچنان حمایت همه جانبه خود را از صدمرده های تاریخ ایران داشته و دارند زیرا معتقدند محبوبیت مردمی میز و مقام نمی خواهد و همه میدانند که چه کسی برای حل مشکلاتشان شبانه روز در تلاش است همانطور که امروز بعد از گذشت سالها مردم چشم امیدشان به ورود راه آهن و گاز به سیستان روشن است.

اگرچه تعریف و تمجید های بی سند و بی اساس تعدادی از عزیزان ،نمی تواند واقعیت را پنهان کند.

در ادامه چند تصویر از پیگیری های انجام شده را مشاهده کنید.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰