• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

آیا از دولتی که مدیرانش را مورد تکریم قرار ندهد ، می توان انتظار داشت که کرامت مردم در آن دولت حفظ شود؟

  • کد خبر : 5270
  • 13 فوریه 2019 - 20:58
آیا از دولتی که مدیرانش را مورد تکریم قرار ندهد ، می توان انتظار داشت که کرامت مردم در آن دولت حفظ شود؟

سیستان فراموش شده : تکریم مدیران در زمانی که از دولت ها جدا می شوند ، یکی از گزینه هایست که می توان میزان تکریم و احترام دولت به مردم ، نخبگان و هوادارانش را مورد سنجش قرار دهد ، دولتی که از مدیران که جزیی از بدنه اجرایی آن هستند را مورد تکریم قرار […]


سیستان فراموش شده : تکریم مدیران در زمانی که از دولت ها جدا می شوند ، یکی از گزینه هایست که می توان میزان تکریم و احترام دولت به مردم ، نخبگان و هوادارانش را مورد سنجش قرار دهد ، دولتی که از مدیران که جزیی از بدنه اجرایی آن هستند را مورد تکریم قرار ندهد ، آیا می توان انتظار داشت که کرامت مردم در آن دولت حفظ شود؟

به گزارش سیستان فراموش شده: بیش از 4 ماه از معارفه فرماندار جدید زابل می گذرد ، اما متاسفانه با وجود قولها و صحبتهای مسئولین استانداری در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از خدمات چندین ساله مهندس ناظری فرماندار زابل، اما هنوز این وعده کم هزینه هم عملیاتی نشده است و خبری از تجلیل نیست و بنظر می رسد این مراسم نیز مانند ده ها مورد پیش از آن به فراموشی سپرده شده است.
موضوع اما زمانی نگران کننده تر می شود که خبرها حکایت از آن دارد که اکثریت مدیران ادارات شهرستان نیز ، حتی زحمت ارسال لوح تقدیر و یا نوشتن چند خطی درخصوص دوران مدیریت فرماندار وقت زابل را بخود نداده اند .
سخن این است که بهتر است اول خودمان به خودمان بها دهیم و بعد انتظار داشته باشیم دیگران به ما بها دهند، حال باید از مسئولین و مدیران شهر زابل پرسید که آیا زحمت نوشتن یک نامه و یا یک متن در خصوص پایان دوره خدمت ایشان کار دشواری بود که صورت نگرفت و یا اینکه حال که رفته دیگر نیاز نیست که همراهش باشیم !!!
مدیران گرامی فراموش نکنند که پایان خدمت امروز برای مهندس ناظری و مهندس اعلایی و مهندس افسری و خسروی و آبتین بود و فردا و برای شما….
پس امروز طوری رفتار کنیم که دوست داریم فرداها باما رفتار شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰