• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اخطار جدی به مجموعه ارشاد اسلامی / یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در زادگاه خودش و در شهرستان زهک برگزار شود

  • کد خبر : 5023
  • 11 ژانویه 2019 - 15:24
اخطار جدی به مجموعه ارشاد اسلامی / یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در زادگاه خودش و در شهرستان زهک برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: درخواست ما از آقای استاندار که حق الانصاف بسیار انسان پر تلاش و فهیم هستند این است که قبل از اینکه در مرز و پایانه اتفاقی بیافتد خود بزرگوار به صورت نامحسوس بازدیدی داشته […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه بیان کرد:

درخواست ما از آقای استاندار که حق الانصاف بسیار انسان پر تلاش و فهیم هستند این است که قبل از اینکه در مرز و پایانه اتفاقی بیافتد خود بزرگوار به صورت نامحسوس بازدیدی داشته باشند و چالش‌های مرز را از نزدیک مشاهده و بررسی کنند؛ ما سال‌های سال است که بیان می کنیم که باید در چند زمینه مدیریت واحد داشته باشیم ۱- در بحث انرژی (خاک و آب و…) ۲- در بحث مرز؛ امروز مرز ما واقعأ نیاز به یک مدیریت واحد دارد با توجه به اینکه کالاهای اساسی ما دارد از مرز بدون حساب و کتاب خارج می شود؛ که نه گمرک پاسخگو در این زمینه است و نه مجموعه مرزبانی و نه مجموعه های دیگری که به هر نوعی در رابطه با مرز نقش دارند پاسخگو هستند؛ لذا تشریف بیاورید و ببینید که چه اوضاع و احوالی آنجاست؛ این اتفاق‌ها چرا می‌افتد؟! چون متأسفانه مدیریت ها ؛ مدیریت‌های واحدی نیست ؛امروز ما به عنوان نمونه می بینیم جایی که مدیریت واحد بوده و واقعأ موثر؛ مدیریت امنیتی است که ارشد امنیتی سپاه جنوب شرق با توجه به اوضاع و احوال منطقه امروز امن‌ترین منطقه هستیم در سطح کشور بر اساس شاخصه های امنیتی این بر اساس همین تفکر مدیریت تخصصی و حساب شده و واحد است.

وی در ادامه افزود : در بحث مشکلاتی که در کشور به وجود آمده سوألات فراوانی می شود که چرا مقام معظم رهبری ورود نمی کنند؟! در پاسخ باید گفت باید توجه داشت که نظام ما جمهوری اسلامی است جمهوریت یعنی هر کسی بر اساس وظیفه خودش عمل کند؛ ما چرا نماینده مجلس انتخاب میکنیم؟! چرا رئیس‌جمهور انتخاب می کنیم؟! چرا شورا انتخاب میکنیم؟! هر کدام طبق وظیفه خود باید عمل کند فرماندهی کل قوا دست مقام معظم رهبری است امروز شما می‌بینید که نیروهای مسلح ما در بحث شکوفایی به جایگاه رفیع و بلندی رسیده اند از هیچ که در دوران مقدس حتی سیم خاردار و اسلحه نداشتیم امروز به حول قوه الهی و با مدیریت و رهنمودهای صحیح فقیه عالم و توانا مقام معظم رهبری به جایگاهی می‌رسیم که قدرت اول منطقه از لحاظ توان دفاع نظامی در دنیا شناخته می شویم؛ در بحث موشکی در بحث جنگنده می شویم قدرت منطقه و در دنیا حرفی برای گفتن داریم به چه دلیل؟ به دلیل مدیریت تخصصی و حساب‌شده مقام معظم رهبری.؛

اما جاهایی که مربوط به قوه مجریه و مقننه است چه شده؟! وقتی انتخاب ما مردم است مقام معظم رهبری به نظر شما باید چه کاری کند؟! شما مشاهده کردید که آقای وزیر به جای اینکه بیاید و پاسخگو باشد می گوید خودتان رأی داده اید و باید تحمل کنید یا جای دیگر کم‌کاری کردند به جای اینکه پاسخگو باشند به ملت شریف ایران آن وقت استعفا میدهند چه کسی باید پاسخگو باشد؟! خدا می‌داند!!وزیر راه آقای آخوندی به جای نشان دادن عملکرد و پاسخگو بودن با بی شرمی تمام می گوید افتخار بنده این است که هیچ مسکن محرومیتی را کلید نزدم!! اینها همه نشانه ی ضعف و ایراد مدیریتی است.

امام جمعه زهک در بحث بودجه سال ۹۸ گفت: بودجه‌ای که دولت تقدیم مجلس می خواهد بکند ۳/۴ از این بودجه برای شرکت های دولتی بسته شده که این مغایرت دارد با اصل ۴۴ قانون اساسی که باید این مقدار را به شرکت‌های خصوصی داد تا زندگی مردم رونق پیدا کند؛ یک چهارم این بودجه را به امکانات عمومی اختصاص داده؛ این ۳/۴ که مربوط به شرکت‌های دولتی است مجلس هیچ حق نظارتی بر این ها ندارد با توجه به اینکه مجلس کل وظایفش دو چیز است :۱_ قانونگذاری ۲_ نظارت؛ از این ۳/۴ بودجه که وظیفه مجلس است که باید نظارت داشته باشد متأسفانه مسئولیتی ندارد چرا؟! این نشان‌دهنده سوء مدیریتی است که در دستگا‌های ما وجود دارد امروز دولت ما هم که می بینیم ماه‌هاست که منتظر اروپایی ها است که سیب و گلابی های برجام را بچیند در این وسط چه کسی متحمل ضرر می شود و چه کسی دچار مشکل؟! مسلمأ مردم؛ این وعده‌های برجامی یا کلاه گذاشتن سر مردم است یا اینکه واقعأ خود این آدم ها جزء افراد مسخره هستند؛ امروز هم اگر مردم سکوت کردند قطعاً برای حفظ نظام است که با خون شهدا به دست آمده و نمی‌خواهند دشمن سوء استفاده کند و إلا خوب جواب شما ها را می دادند.

حجت الاسلام والمسلمین خدری در رابطه با وزارت ارشاد افزود: انتظار ما این است که جلوگیری کند از بعضی دروغ پردازی‌های که در فضای مجازی رخ می دهد و با بانیان این دروغ پردازی ها محکم برخورد شود؛ اگر چه که متأسفانه مجموعه ارشاد نمی‌تواند حتی از درون؛ خودش را کنترل کند آن وقت کنترل بیرون از مجموعه کار آسانی است؟!! یا آدم هایی که از درون خودشان بیرون می آیند که میخواهند ارشاد کنند اما خودشان فاسد هستند قطعاً مردم ما صدها قدم از این ها جلوتر و آگاه تر هستند و بوی متعفن این آدم ها در فضا پیچیده و برای مردم آشکار شده؛ آن وقت هم که گوشزد می‌کنیم گوشی بدهکار شنیدن این مسائل نیست؛ در نظام اسلامی که باید مراقبت کنند نسبت به هر کاری که مربوط به این مجموعه است اما متأسفانه دیده نمی شود اینها همه نشان دهنده ضعف مدیریتی است.

وی در پایان در بحث برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی گفت: انتظار ما از عزیزان و بزرگانی که بانی برگزاری این یادواره هستند این است که با توجه به درخواست مردم شریف این منطقه این یادواره در زادگاه خودش و در شهرستان زهک برگزار شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰