• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

اداره منابع طبیعی زابل پلمپ شد،خطر در کمین بیمارستان امیرالمومنین

  • کد خبر : 5957
  • 28 نوامبر 2019 - 19:15
اداره منابع طبیعی زابل پلمپ شد،خطر در کمین بیمارستان امیرالمومنین

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده طبق اطلاعات بدست آمده با خبر شدیم که اداره منابع طبیعی زابل طی چند روز گذشته در سکوت خبری و قطع بودن اینترنت در کشور بنا به حکم مقام محترم قضایی پلمپ شد. جزییات این موضوع از این قرار است که زمینی که این اداره ، باشگاه ورزشی […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده طبق اطلاعات بدست آمده با خبر شدیم که اداره منابع طبیعی زابل طی چند روز گذشته در سکوت خبری و قطع بودن اینترنت در کشور بنا به حکم مقام محترم قضایی پلمپ شد.

جزییات این موضوع از این قرار است که زمینی که این اداره ، باشگاه ورزشی کارگران ، بیمارستان سوختگی،بیمارستان تنفسی،بخش سل،زایشگاه و در نهایت کل مجموعه بیمارستان امیرالمومنین در آن قرار دارد و وسعت 23 هکتار را در بر میگیرد با شکایت مالکین خصوصی و پیگیری چندین ساله وکیل آنها توانسته ، این اداره را بصورت قانونی پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری کنند.

ناگفته نماند که مالکین این زمین در سال 96 نیز اقدام به تصاحب زمین خود کرده بودند که با دادن فرصت دو ساله به مدیران ارشد منابع طبیعی استان و گرفتن قول جایگزین کردن زمین مورد نظر حسن نیت خود را نسبت به اجرا نکردن حکم کسب شده نشان داده اند اما متاسفانه به دلایل مختلف و کوتاهی های صورت گرفته این قول عملیاتی نشد و مالکین مجددا نسبت به بازپس گرفتن ملک خود اقدام کردند و توانستند که این مجموعه دولتی را پلمپ کنند.

مورد دیگری که جای نگرانی دارد این است که متاسفانه زمین بیمارستان زابل نیز در این مجموعه قرار دارد و دیر یا زود با درخواست مالکین باید اقدامی فوری برای جلب رضایت مالک یا مالکین صورت گیرد و اگر قولهایی که در خصوص این مجموعه درمانی بدهند نیز مانند قولهای اداره منابع طبیعی زابل باشد بزودی شاهد اتفاقات عجیبی خواهیم بود.

موضوع را از فرماندار زابل جویا شدیم و ایشان اینگونه پاسخ دادند که در سنوات گذشته کوتاهی هایی صورت گرفته و طی جلسه ای که چند روز قبل با روسای مربوطه و مالکین در این خصوص داشتیم ، متاسفانه مالک فرصت مجددی در خصوص زمین مورد نظر طبق بدقولی های صورت گرفته نداد و با پیگیری قضایی توانست این اداره را به تعطیلی بکشاند،گنجی در ادامه گفت که بصورت موقت سعی داریم که اداره منابع طبیعی زابل را در مکانی ساماندهی کنیم تا تکلیف این اداره و دیگر بخش ها مشخص شود.

حال این سوال مطرح می شود که چطور این ادارات و مراکز درمانی توانسته اند در سالهای گذشته اینچنین زیرساخت هایی میلیاردی را در زمینی که مالکیت آن با شخص دیگری است ایجاد کنند ؟

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰