• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

از استاندار محترم درخواست داریم نسبت به عملی شدن قول هایی که به مردم داده شده تسریع صورت گیرد

  • کد خبر : 4679
  • 30 نوامبر 2018 - 22:18
از استاندار محترم درخواست داریم نسبت به عملی شدن قول هایی که به مردم داده شده تسریع صورت گیرد

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه به صورت یک رسانه مهم و تاثیرگذار مسلمین را هدایت میکند و یکی از برکات نظام اسلامی احیاء نماز جمعه است. نماز جمعه ای که احیاء ارزش ها یکی از […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه به صورت یک رسانه مهم و تاثیرگذار مسلمین را هدایت میکند و یکی از برکات نظام اسلامی احیاء نماز جمعه است. نماز جمعه ای که احیاء ارزش ها یکی از نتایج آن است.ثمره حمایت از نظام اسلامی و دین اسلام انتشار بذر تقوا در جامعه است.

وی در ادامه افزود: تشکر از استاندار محترم که در طلیعه سفر هایشان به استان، سیستان دارالولایه را انتخاب کردند. ما ایشان را استانداری فهیم ،کاربلد و با اخلاص یافتیم. امیدوار مشاهده تحولات در منطقه هستیم. در خواست داریم نسبت به عملی شدن قول هایی که به مردم داده شده تسریع صورت گیرد. قول رسیدن گاز به زابل در مهر ماه 1397، بحث منطقه تجاری سیستان و همچنین فعالسازی منطقه ویژه تجاری رامشار از جمله قولهایی بود که خبری از عملی شدن آنها نرسید. به مرز به صورت ویژه ورود کنید چرا که خود میتواند نقش ویژه ای در اشتغالزایی داشته باشد.

خطیب جمعه زابل ضمن تقدیر و تشکر از بانیان محافل هفته بسیج که مجالس با شکوهی را ترتیب دادند، عنوان کرد: امروزه جامعه به گسترش فرهنگ بسیج نیازمند است. در هر عنوان و مسئولیتی بسیجی، انقلابی و همچنین قدردان خون شهدا و ولایت فقیه باشیم.از همه فرماندهان و بسیجیان، خاصتا ازفرماندهی سپاه سلمان استان و فرماندهی محترم سپاه شهرستان زابل به خاطر زحمات و تلاشهای مخلصانه و عملکرد مطلوب تشکر مینمائیم.

ایشان در ادامه اظهار داشت: 10 آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس میباشد که به روز مجلس نامگذاری شده است. نمایندگان با رسانه ها و فعالان اجتماعی دیدار کنند و عملکرد خود را به مردم ارائه دهند و برنامه هایی که برای آینده دارند نیز برای مردم بیان کنند تا مردم ار عملکرد آنها اطلاع پیدا کنند.
مجلس قوه ی مقننه است، جایی که قانون آنجا وضع میشود. جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مردم سالاری دینی را نمایان ساخته است ورمز چهل سال مقاومت این کشور خود مردم هستند. در جمهوری اسلامی تمام مسئولین به طور مستقیم با غیر مستقیم توسط مردم انتخاب میشوند و این از برکات انقلاب اسلامی است. مردم دقت داشته باشد در زمان انتخاب خدا را معیار قرار دهند نه طایفه و قوم را.

امام جمعه زابل در ادامه گفت: سیستانی هایی که توان مالی دارند اما سرمایه های خود را به استانهای دیگر برده اند وظیفه دارند تا به منطقه خود بیشتر توجه کنند. چه افرادی که از سهمیه ی وام این منطقه استفاده کرده اند اما پول را در جای دیگری سرمایه گذاری کرده اند،یا به طور کامل به دیار خود بازگردند و یا با سرمایه گذاری سبب پیشرفت منطقه شوند.در منطقه خود کارگاه تولیدی و کارخانه تاسیس کنند تا در بحث اشتغالزایی به مردم خویش کمک کنند.

کیخا در پایان گفت: به لطف خداوند متعال، حوزه علمیه دارالولایه سیستان در سطح عالی پیشرفت چشمگیری در مباحث علمی داشته است به گونه ای که در شرق کشور بی نظیره بوده و این پیشرفت باعث شده تا نوید تشکیل کلاس درس خارج در این حوزه به روحانیون منطقه و مردم فهیم و ولایتمدار سیستان داده شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰