• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

افتخار آفرینی نخبه سیستانی / كسب مدال برنز مسابقات اختراعات سيلكون ولی – كاليفرنيا آمريكا

  • کد خبر : 3589
  • 11 جولای 2018 - 19:12
افتخار آفرینی نخبه سیستانی / كسب مدال برنز  مسابقات اختراعات سيلكون ولی – كاليفرنيا آمريكا

سیستان فراموش شده: احمد فدایی نخبه سیستانی در مسابقات اختراعات كشور آمريكا که در شهر كاليفرنيا و در منطقه اي موسوم به سيلكون ولي شرکت کرده بود. اين مسابقات در سطح بالايي و باحضور بيش از ٣٠ كشور برگزار شد که يكي از مهمترين فستيوال ها در سطح جهان به شمار ميرود توانست مدال برنز […]


سیستان فراموش شده: احمد فدایی نخبه سیستانی در مسابقات اختراعات كشور آمريكا که در شهر كاليفرنيا و در منطقه اي موسوم به سيلكون ولي شرکت کرده بود. اين مسابقات در سطح بالايي و باحضور بيش از ٣٠ كشور برگزار شد که يكي از مهمترين فستيوال ها در سطح جهان به شمار ميرود توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

باسلام خدمت هم وطنان عزيز و هم استانی های خوبم
در روزهای گذشته در مسابقات اختراعاتي كه در كشور امريكا و در شهر كاليفرنيا و در منطقه اي موسوم به سيلكون ولي شركت پيدا كردم. اين مسابقات كه در سطح بالايي و باحضور بيش از ٣٠ كشور برگزار گرديد يكي از مهمترين فستيوال ها در سطح جهان به شمار ميرود.
بنده در اين مسابقات با طرحي تحت عنوان گلخانه هاي قابل كشت با آب شور و تصفيه آب دريا براي كشاورزي شركت كرده بودم كه با ياري خداوند موفق به اخذ مدال برنز از اين مسابقات شدم.
هر چند دوست داشتم با مدالي رنگين تر دل مردمم را شاد كنم اما اميدوارم مردم عزيزم و مخصوصا سيستان و بلوچستان اين افتخار هر چند ناچيز را از اين فرزندشان بپذيرند. در روزهايي كه مردم سيستان و بلوچستان و مخصوصا سيستان بدترين شرايط زندگي را در اين ديار با سختي ها و مشقت هاي فراوان تحمل مي كنند اميدوارم براي لحظه اي هم که شده توانسته باشم دلشان را شاد كنم.

من هم فرزند همين ديارم و افتخار مي كنم به سيستاني و بلوچستاني بودنم. جا دارد از افرادي كه در اين مسير بنده را ياري كردند و باعث حضورم در اين مسابقات شدند تشكر كنم. از دادستان محترم زابل جناب دكتر سرگزي كه به جرات مي توان بگويم تا بحال كمتر فردي با اين طرز فكر ديده بودم كمال تشكر و قدر داني را دارم . ايشان با كمك هاي مادي خود باعث شدند تا امروز بتوانم به اين روند ادامه دهم و قدري بيشتر به ماندن فكر كنم.

همچنين جا دارد از مدير كل محترم اداره ورزش و جوانان جناب آقاي امياري بخاطر كمكهايشان و همچنين نگاه مثبتشان به مخترعين و نخبگان علمي كمال تشكر و قدر داني را دارم. يكي از دلايل بزرگ حضور بنده در مسابقات شاد كردن دلم مردم استانم و استفاده از چنين طرح هايي براي حل بحرانهاي منطقه بود كه اميدوارم پيش از اينكه توسط ديگر كشور ها از بنده براي اجرايي شدن آنها خواسته شود براي مردديار خودم اجرايي شود و تنها به افتخار كردن به مدالي بي ارزش ختم نگردد.

جا دارد در اين مسير از جوانان و سمنها و فعالين اجتماعي شهرستان زابل به خاطر تمام لطف هايي كه به بنده داشتند و در اينجا نتوانستم نام آنها را ببرم كمال تشكر و قدرداني را داشته باشم . جوانان و فعاليني كه اين روزها سيستان فقط اين افراد را براي اعاده خواسته هايش دارد.
در اين مسابقات پيشنهادها و مكاتبات زيادي از كشور هاي مختلف داشتم اما به اميد خدا تمام سعيم را خواهم كرد كه اول در استان خودم اجرايي شود زيرا عهدی بستم با مردم و خدايم.
در ماهاي آينده اگر حمايتي از سوي مسئول و يا نهادي صورت پذيرد در مسابقات اختراعات آلمان شركت خواهم كرد و انشاالله بار ديگر با كسب نتيجه اي بهتر دل مردم غم ديده شهر و ديارم را شاد خواهم كرد.

احمد فدایی


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰