• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تاریخ رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش را ثبت کرده است

  • کد خبر : 2089
  • 17 آوریل 2018 - 20:39
تاریخ رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش را ثبت کرده است

به‌ مناسبت هفته ارتش و ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا امام جمعه زابل با فرمانده و جمعی از پرسنل پادگان امیر شهید عباس کیخا در محل نماز خانه این پادگان دیدار و گفتگو کرد. ملاکی فرمانده پادگان امیر شهید عباس کیخا ضمن عرض خوش آمد گویی به […]


به‌ مناسبت هفته ارتش و ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا امام جمعه زابل با فرمانده و جمعی از پرسنل پادگان امیر شهید عباس کیخا در محل نماز خانه این پادگان دیدار و گفتگو کرد.

ملاکی فرمانده پادگان امیر شهید عباس کیخا ضمن عرض خوش آمد گویی به حجت الاسلام والمسلمین کیخا از آمادگی کامل پادگان در برابر هرگونه تهدید خبر داد و گفت : پادگان ما در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد و با توکل بر خدا تمام نیروها و ادوات نظامی آماده مبارزه با هر گونه تهدید و دشمنی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی پرسنل ارتش را از لحاظ اقتصاد مقاومتی در خط مقدم دانست و افزود: پرسنل ارتش می توانند الگوی مناسبی برای نیروهای نظامی و انتظامی در بحث اقتصاد مقاومتی باشند و ما انتظار داریم از لحاظ معنوی مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیریم.

کیخا ضمن گرامیداشت و تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: خدمت در جمهوری اسلامی با خدمت در دیگر کشورها خیلی فرق میکند چراکه در این نظام و کشور جمهوری اسلامی شکل گرفته و انقلاب اسلامی ما یک انقلاب معمولی نبود.

در ادامه بیان کرد: تاریخ رشادت ها و فداکاری های ارتش یان را در ۸ سال دفاع مقدس در جان و دل خود ثبت کرده است.

کیخا خاطر نشان کرد : ما در ۸ سال دفاع مقدس به برکت فرماندهانی همچون شهید سپهبد صیادشیرازی توانستیم در عین جنگیدن و ضربه زدن به دشمن اخلاق و انسانیت را رعایت کرد و این از هنرهای مختص جمهوری اسلامیست .

امام جمعه زابل تاکید کرد: ما سرباز ولایت هستیم و فرمانده کل قوای ما یک مجتهد جامع الشرایط ، ولی فقیه می باشد که بر نفس خودش مسلط است و این رعایت اخلاق را از ایشان یاد گرفته ایم.فارس


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=2089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ممنون از مطالب و سایت بروز و زیبای شما