• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

امام جمعه زابل در جلسه با اصحاب رسانه: تاخیر در اتمام پروژه پارک ملت قابل توجیه نیست تا الان باید کار تمام میشد / عدم هماهنگی سازمان تبلیغات با دفتر امام جمعه

  • کد خبر : 3203
  • 07 ژوئن 2018 - 7:00
امام جمعه زابل در جلسه با اصحاب رسانه: تاخیر در اتمام پروژه پارک ملت قابل توجیه نیست تا الان باید کار تمام میشد / عدم هماهنگی سازمان تبلیغات با دفتر امام جمعه

سیستان فراموش شده: جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا عصر چهارشنبه ۱۶خرداد ۹۷ در دفتر امام جمعه زابل برگزار شد. به گزارش سیستان فراموش شده: در جلسه با اصحاب رسانه امام جمعه زابل درخصوص علت سکوت خود در بعضی مسائل گفت: همیشه بنای کار ما بر این بوده […]


سیستان فراموش شده: جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا عصر چهارشنبه ۱۶خرداد ۹۷ در دفتر امام جمعه زابل برگزار شد.

به گزارش سیستان فراموش شده: در جلسه با اصحاب رسانه امام جمعه زابل درخصوص علت سکوت خود در بعضی مسائل گفت: همیشه بنای کار ما بر این بوده که فریاد و سکوت ما راهبردی باشد و به آرمان و هدف ما برسد‚ اگر سکوتی قابل هضم نیست رسانه ها می توانند مستقیم تماس بگیرند و از بنده درباره آن مسئله جویا شوند.

وی در ادامه افزود: اتحاد اکثریت ائمه جمعه خوب است اما اختلاف نظر و هم سو نبودن وجود دارد‚ همچنین در بحث پخش مستقیم مراسم شب قدر از شبکه استانی سازمان تبلیغات همسو با دفتر امام جمعه نیست و بدون هماهنگی در مکان دیگری برگزار می شود.

علی اکبر کیخا در خصوص جابجایی و انتصاب مدیران و مسئولین اذعان کرد: درخواست ما از استاندار این بوده مدیر انقلابی‚ بانشاط و متدین انتخاب شود. وی همچنین درباره موضوح تقسیم استان گفت: موافق تقسیم استان هستم در این خصوص مشاوره زیادی انجام دادم اگر سیستان‚ استانی مجزا شود شرایط بهتر خواهد شد.

در ادامه از ایشان سوالی مطرح شد: آیا هنوز از عملکرد شورای شهر و شهرداری زابل حمایت می کنید و بر این باورید کارهای خوب در حال انجام است؟ پروژه پارک ملت و پارک بانوان که جنابعالی پیگیر بودید چرا به اتمام نرسیده است؟ در پاسخ ایشان گفت: بله انصاف باید رعایت شود مسئول کاری انجام دهد حمایت شود و اگر کم کاری انجام می شود مورد سوال قرار گیرد‚ در رابطه با شهرداری اشکالات زیادی وارد است. ما هم گلایه هایی داریم طبق قول هایی که دادند تآخیر در اتمام پروژه پارک ملت قابل توجیه نیست تا الان باید کار تمام میشد‚ همچنین بازگشایی زودهنگام پارک مورد سوال رسانه ها قرار گرفت و این حق شماست.

امام جمعه زابل درخصوص انتقادات اخیر درباره عملکرد مدیرکل محیط زیست خاطر نشان کرد: کارهای خوب انجام نمی شود و خبرهای خوبی از اداره کل محیط زیست نمی رسد نیروهای دلسوز جابجا می شوند‚ چندماه پیگیر این قضیه هستیم و نقدهایی داشتیم که شک نکنید تیم کارشناسی قوی پای کار است‚ و از استاندار درخواست کردیم رسیدگی کند‚ نیروی بومی دارای تعهد و تخصص برای ما قابل احترام است.

در پایان جلسه به نمایندگی از رسانه های سیستان از آقای راهداری و خانم رخشانی از طرف امام جمعه محترم زابل تقدیر و تشکر انجام شد.

گزارش: محسن عباسیان

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. همه شما باهم داستان سرایی می کنید صدای شما جز خودتان هیچ کس دیگری نمی شنود خوش باشید