• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

امروزه همه مردم مخصوصآ جوانان پیگیر مطالبات هستند و همه مسئولین را مورد بررسی قرار می دهند / مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر در نشست های خبری کارها و فعالیت هایی که انجام دادند را اعلام کنند و شرح دهند تا مردم نیز از عملکرد آنها اطلاع پیدا کنند.

  • کد خبر : 4271
  • 28 سپتامبر 2018 - 15:31
امروزه همه مردم مخصوصآ جوانان پیگیر مطالبات هستند و همه مسئولین را مورد بررسی قرار می دهند / مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر در نشست های خبری کارها و فعالیت هایی که انجام دادند را اعلام کنند و شرح دهند تا مردم نیز از عملکرد آنها اطلاع پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را که برای به بار نشستن درخت نوپای انقلاب اسلامی از همه چیز گذشتند و با فدا کردن خون خود به این درخت […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را که برای به بار نشستن درخت نوپای انقلاب اسلامی از همه چیز گذشتند و با فدا کردن خون خود به این درخت نوپا جان بخشیدند.ادامه دادن راه این عزیزان وظیفه ای است که هرگز نباید فراموش شود.

وی در ادامه افزود: از مسئولین دستگاه قضا به ویژه دادستان زاهدان که در مسئله مافیای سوخت ورود کردندو درصدد این هستند که حقوق مردم مظلوم در مناطق مرزی را از رانت خواران و ویژه خواران بگیرند تشکر میکنیم. مردم منتظر ورود مسئولین و نتیجه این موضوع هستند.

حجت الاسلام کیخا در ادامه عنوان کرد: مسئولین شفاف سازی انجام دهند، کسانی که دارند به انقلاب خیانت میکنند و خون مردم را مثل زالومیمکند را معرفی کنند تا دیگر کسی جرئت نکند چنین عملی انجام دهد.

در ادامه امام جمعه زابل افزود: مسئولینی که بیت المال در دست آنهاست مبادا شهدا را فراموش کنند.مسئولینی که برای خودشان حقی برای ویژه خواری و رانت خواری قائل هستند و منت بر سر انقلاب میگذارند که این حق ماست شهدا را فراموش نکنند،آنها که جان و زندگی خود را فدا کردند حقی برای خود قائل نبودند شما چگونه برای خود حق قائل میشوید؟
مسئولینی که در مقامات بالا دارای منصب و مقام هستند چرا زمانی که از وابستگان فلان وزیر تخلفی میبینند سکوت میکنند و پیگیری نمیکنند؟آیا این خیانت به مردم و انقلاب نیست؟

مسئولینی که پست مدیریتی دارند سعی کنند به گونه ای رفتار کنند که میز و صندلی آنها اسباب صعود و
تقرب به سوی خداوند متعال باشد نه اینکه حفره ای از حفره های آتش جهنم باشد.

کیخا در ادامه افزود: امروز دیگر هیچ یک از مسئولینی که وظایف خود را به درستی انجام نمیدهند و کوتاهی میکنند حاشیه امن خبری نخواهند داشت زیرا امروزه همه مردم مخصوصا جوانان پیگیر مطالبات هستند و همه مسئولین را مورد بررسی قرار میدهند.اما باید دقت کنیم که مطالبه گری همراه با تقوا داشته باشیم.
ایشان در ادامه بیان کرد: نمایندگان باید از طرف مردم مطالبه گری کنند و مردم مردم بواسطه نمایندگان پیگیر مطالبات خود باشند.
امروزه افرادی که با احتکار کردن اجناس به صورت غیر معقول باعث گرانی میشوند، هم در حق مردم خود خیانت کرده اند و هم میشود از آنها به عنوان منافق و سرباز دشمن یاد کرد. گمان نکنیم که جنگ پایان یافته است بالعکس جنگ در جریان است اما نه جنگ سخت بلکه امروز از جنگ فرهنگی که همان جنگ نرم میباشد دشمن نفوذ کرده است.

امروزه هم جنگ اقتصادی همه جانبه را در دستور کار خود قرار داده اند با کمک عده ای خائن در درون کشور،این افراد در درون سربازان و دست نشانده های دشمن میباشند.

مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر در نشست های خبری کار ها و فعالیت هایی که انجام دادند را اعلام کنند و شرح دهند تا مردم نیز از عملکر انها اطلاع پیدا کنند.

در پایان کیخا عنوان کرد: شنبه 7 مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس ،شهیدان فلاحی، کلاهدوز، فکوری و جهان آرا میباشد.

درگذشت عالم ربانی، ابوالشهید حضرت حجت الاسلام و المسلمین بیانی را محضر حضرت ولیعصر(عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای،بیت شریف عالم ربانی، طلاب حوزه های علمیه و مردم ولایت مدار منطقه سیستان تسلیت عرض مینمائیم.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰