• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اوضاع شهر نیاز به همت بسیجی وار و انقلابی مسئولین دارد / از نظرات صاحب نظران و نخبه ها استفاده شود تا شاهد پیشرفت شهر زابل باشیم

  • کد خبر : 4592
  • 16 نوامبر 2018 - 14:05
اوضاع شهر نیاز به همت بسیجی وار و انقلابی مسئولین دارد / از نظرات صاحب نظران و نخبه ها استفاده شود تا شاهد پیشرفت شهر زابل باشیم

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: تسلیت عرض میکنیم شهادت امام حسن عسکری(ع) را خدمت ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و همه محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام). حضرت به دلیل زندگی در منطقه نظامی و زندان […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: تسلیت عرض میکنیم شهادت امام حسن عسکری(ع) را خدمت ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و همه محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام). حضرت به دلیل زندگی در منطقه نظامی و زندان ها به عسکری معروف شده بودند.در آن زمان حضرت دو روز در هفته باید در دارالحکومه حاضر میشدند،در طول مسیر مردم زیادی برای ملاقات حضرت می آمدند اما اجازه ی صحبت کردن با حضرت را نداشتند. سرانجام در سال 260 هجری امام حسن عسکری(ع) را با زهر مسموم کرده و به شهادت رساندند.

وی در ادامه افزود: پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) دوران امامت حضرت ولی عصر(عج) آغاز شد، شاید ما مقداری از امام زمان خود غافل هستیم اما باید دقت داشته باشیم که یکی از وظایف ما شناخت و دیگری توجه ما به امام زمان(عج) است. باید نسبت به امام زمانمان معرفت و شناخت پیدا کنیم چزا که اگر کسی نسبت به امام زمان خویش معرفت و شناخت نداشته باشد ممکن است گمراه شود و به مرگ جاهلیت بمیرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی عنوان کرد: وظیفه ماست تا خود و جامعه را آماده و شایسته پذیرایی از امام قرار دهیم، غفلت نکنیم و نسبت به امام زمان خود احساس تکلیف کنیم.برای تعجیل در فرج حضرت دعا کنیم چرا که در این فرج فرج خودمان نیز میباشد.

امام جمعه موقت شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت را تبریک افزود: توصیه میکنیم که به آن موضوعات وحدت بخش عمل کنیم، وحدت همان چیزی است که دشمنان اسلام از آن بیم دارند و همیشه درصدد این بوده و هستند تا این وحدت را از بین ببرند و دشمنی ایجاد کنند.

هاشمی در پایان ضمن تبریک انتصاب جناب آقای مهندس خمر به عنوان شهردار زابل، بیان داشتند اوضاع شهر نیاز به همت بسیجی وار و انقلابی مسئولین دارد، همچنین از نظرات صاحب نظران و نخبه ها ایده برداری و نکته برداری شود تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان زابل باشیم.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰