• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

بازدید امام جمعه زابل از مسابقات فوتسال جام شعبانیه + تصاویر

  • کد خبر : 2808
  • 11 می 2018 - 19:50
بازدید امام جمعه زابل از مسابقات فوتسال جام شعبانیه + تصاویر

سیستان فراموش شده: امام جمعه شهرستان زابل به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان از مسابقات فوتسال جام شعبانیه بازدید کردند. به گزارش سیستان فراموش شده : حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه ورزش دوست شهرستان زابل شامگاه پنج شنبه از مسابقات فوتسال جام شعبانیه که در سالن ورزشی حجاب برگزار شد، بازدید کردند. جام […]


سیستان فراموش شده: امام جمعه شهرستان زابل به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان از مسابقات فوتسال جام شعبانیه بازدید کردند.

به گزارش سیستان فراموش شده : حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه ورزش دوست شهرستان زابل شامگاه پنج شنبه از مسابقات فوتسال جام شعبانیه که در سالن ورزشی حجاب برگزار شد، بازدید کردند.

جام شعبانیه سه سال پیش به پیشنهاد امام جمعه زابل در دارالولایه سیستان مطرح و برای اولین بار با استقبال چشم گیری از سوی ورزشکاران در شهرستان زابل برگزار شد تا بار دیگر ما مردم سیستان هم در این موضوع مانند سایر موضوعات ملی و مذهبی پیش قدم باشیم.

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=2808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این ایده جام شعبانیه که سایت سیستان فراموش شده برای اولین بار از سوی امام جمعه زابل معرفی کردند،باید در سطح ملی و سراسری فراگیر شود‌. باتشکر از سیستان فزاموش شده

  2. تا جاییکه بنده ایشان را میشناسم امام جمعه زابل نه تنها ورزش دوست میباشد بلکه ایشان رزمی کار و فوتسالیست و ورزشکارخوبی هم هستند.