• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

بازگشایی مسیر نهبندان – شهداد تا تابستان آینده

  • کد خبر : 8427
  • 21 ژانویه 2021 - 16:51
بازگشایی مسیر نهبندان – شهداد تا تابستان آینده

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازگشایی مسیر نهبندان – شهداد تا تابستان آینده قول مساعد داد. مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امروز دوم بهمن در دیدار با معاون وزیر […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازگشایی مسیر نهبندان – شهداد تا تابستان آینده قول مساعد داد.

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امروز دوم بهمن در دیدار با معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر رسیدگی به وضعیت نامناسب راههای روستایی و همچنین روکش راه‌های اصلی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار، مقرر شد مسیر نهبندان به شهداد حداکثر تا تابستان سال آینده بازگشایی و عملیات اجرایی روکش بخشی از مسیر نهبندان به سربیشه، نهبندان به زابل و سربیشه به ماهیرود تا قبل از پایان سال جاری آغاز شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از تامین قیر رایگان برای شهرداری‌های حوزه انتخابیه خود خبر داد و یادآور شد: یک میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان برای قیر مورد نیاز شهرداری‌های سربیشه، مود و درح از سوی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته است.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰