• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
مدیر امور توزیع برق زابل :

بیش از 6میلیارد تومان برای روشنایی معابر زابل هزینه شد

  • کد خبر : 8147
  • 01 دسامبر 2020 - 19:33
بیش از  6میلیارد تومان برای روشنایی معابر زابل هزینه شد

سیستان فراموش شده: مدیر امور توزیع برق زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه روشنایی معابر این شهرستان هزینه شده است. به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از روابط عمومی امور توزیع برق زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان، محمد گلی اظهار کرد: توسعه […]


سیستان فراموش شده: مدیر امور توزیع برق زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه روشنایی معابر این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از روابط عمومی امور توزیع برق زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان، محمد گلی اظهار کرد: توسعه شبکه روشنایی معابر بلواری به میزان چهار کیلومتر، نصب ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر جدید، تعمیر بیش‌از هفت هزار چراغ و تجهیزات روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده و در مرحله پیگیری است.

وی ادامه داد: این میزان فعالیت در مناطق شهری زابل، محمدآباد، نیمروز، علی اکبر و بنجار انجام شده است.

مدیر امور توزیع نیروی برق زابل بیان کرد: طبق قانون ساخت و تعمیرات شبکه روشنایی معابر درون شهری بر عهده سازمان شهرداری و برون شهری در حوزه راه و شهرسازی و همچنین حوزه روستایی بر عهده دهیاری‌های هر منطقه است.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان خدمت رسانی به مردم است اضافه کرد: این شرکت طی همکاری با سازمان‌های متولی، جهت احداث و تعمیرات شبکه‌های روشنایی معابر درون شهری در چهار چوب توافق های دو جانبه اقدام می‌کند.

محمدگلی در پایان تصریح کرد: شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات «هما» ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰