• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

تاکید معاون استاندار بر ضرورت تشکیل مجمع های خیریه در راستای کاهش اعتیاد

  • کد خبر : 1633
  • 07 آوریل 2018 - 21:25
تاکید معاون استاندار بر ضرورت تشکیل مجمع های خیریه در راستای کاهش اعتیاد

سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: تشکیل مجمع های خیریه در راستای کاهش اعتیاد ضروری است و باید خیرین در این امر ورود جدی داشته باشند. محمد هادي مرعشي در شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در حوزه اعتیاد هر اندازه کار کنیم کم است و نياز به تلاش […]


سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: تشکیل مجمع های خیریه در راستای کاهش اعتیاد ضروری است و باید خیرین در این امر ورود جدی داشته باشند.

محمد هادي مرعشي در شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در حوزه اعتیاد هر اندازه کار کنیم کم است و نياز به تلاش بيشتر دارد و این معضل صرفا محدود به کشور ما نیست.

وی اظهار کرد: 15 درصد کشفیات مواد مخدر استان در سال ٩٦ نسبت به مشابه سال قبل آن افزایش داشته است و این نشان از برنامه ریزی مدون جهت مقابله با این موضوع بوده است.

سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي استانداري همچنین ضرورت اقدامات پژوهشی و تنظیم سند چشم انداز در حوزه مقابله با مواد مخدر و كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي در اين حوزه را برای استان از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: جهت تحقق این هدف آمادگی لازم برای حمایت از پایان نامه های دانشجویان در اين زمينه وجود دارد.

مرعشی در همین راستا افزود: دانشگاه ها با انجام کارهای تحقیقاتی و علمی می توانند کمک بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند.

وی بيان کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی مختلف در حوزه درمان، فرهنگی، مردمی و… می توان به نتايج مثبتي در اين حوزه دست یافت.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: آشناسازي خطرات مواد مخدر را باید از خانواده ها شروع كرد و از ظرفیت نهادهای مدنی، روحانیون و افراد داراي نفوذ اجتماعي بهره برد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=1633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰