• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

تشکر از بیانات انقلابی رئیس جمهور و سردار سرافراز قاسم سلیمانی به خاطر پاسخ کوبنده به رئیس جمهور آمریکا

  • کد خبر : 3783
  • 27 جولای 2018 - 20:16
تشکر از بیانات انقلابی رئیس جمهور و سردار سرافراز قاسم سلیمانی به خاطر پاسخ کوبنده به رئیس جمهور آمریکا

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: 5مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد. نمازی که هم جنبه عبادی دارد و هم جنبه سیاسی، اسلام دینی عبادی-سیاسی میباشد و در آن دین از […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: 5مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد. نمازی که هم جنبه عبادی دارد و هم جنبه سیاسی، اسلام دینی عبادی-سیاسی میباشد و در آن دین از سیاست جدا نمیباشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز جمعه را به قرارگاه در حال جنگ تعبیر و تشبیه کرده اند و خاطر نشان کردند که فرمانده این قرار گاه امام جمعه میباشد. همچنین رهبر معظم انقلاب بیان نمودند که نماز جمعه قرارگاه ایمان،تقوا،بصیرت و اخلاق است و باید همه فرمان ها فرهنگی از نماز جمعه صادر شوند و فعالیت های فرهنگی با محوریت نماز جمعه حرکت و سیر کنند

وی در ادامه افزود: باید ترسید از روزی که مسئولین از صف های نماز جمعه فاصله بگیرند. نماز جمعه تکلیف الهی است که به عهده ی مسئولین نظام اسلامی میباشد. در نماز جمعه باید وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولین پدید آید. دشمنان دستاورد های انقلاب اسلامی را پنهان میکنند و به نحوه ای جلوه میدهند که گویی قبل انقلاب ،ایران بسیار پیشرفته و مدرن بوده و بعد از انقلاب تضعیف شده است. این موضوع کذب و دروغ مطلق است چرا که با رشد علمی که ایران بعد از انقلاب اسلامی داشته است دنیا را مات ومبهوت خود ساخته است.

امام جمعه زابل خاطر نشان کرد: در همه ی مراحل زندگی باید روحیه بسیجی و انقلابی خویش را حفظ کنیم، از رئیس جمهور محترم کشورمان به خاطر پاسخ کوبنده ای که به نامه گستاخانه رئیس جمهور آمریکا دادند تقدیر و تشکر کنیم ، رئیس جمهور نادان آمریکا بیان کرده بود که روزی ایران به دلیل وجود تحریم ها ناچار می شود با آمریکای بد عهد مذاکره کند در پاسخ به این خیال بافی، رئیس جمهور محترم کشورمان سخنانی انقلابی بیان نمودند : که امروز در مقابل آمریکا مذاکره کردن و سخن گفتن جز تسلیم معنای دیگری ندارد و همچنین خاطرنشان کردند که تا آخرین قطره خونمان در مقابل آنها خواهیم ایستاد.
در جای دیگر بحث تحریم نفت ایران مطرح شد که باز هم رئیس جمهور محترم انقلابی ظاهر شدند که مورد تایید سربازان بسیجی و انقلابی جمهوری اسلامی از جمله سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ابر قدرت ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا ضمن تآکید توجه به جوانان افزود: در این روز ها طرحی در مجلس شورای اسلامی مصوب شد که به موجب این طرح جوانان جایگزین بازنشستگان شوند تا فرصت شغلی برای جوانان بوجود بیاید مصوبه ای بسیار معقول و درستی میباشد. شنبه 6 مرداد ما روز کار آفرینی و صنایع فنی و حرفه ای میباشد. ما به جوانان عزیزمان تاکید میکنیم که کار بدین معنا نیست که در اداره ای پشت میز بنشینیم ،باید بنگریم که جامعه چه نیازی دارد و در آن زمینه کار آفرینی کنیم.

در پایان علی اکبر کیخا تصریح کرد: در سیستان که خشکسالی سختی در حال سپری شدن است همین باد و طوفان را برای تهیه برق و کسب درآمد قدر بدانیم. نوع آب و هوای سیستان برای پرورش دام و طیور بسیار مناسب است.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰