• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

تشکر از ستاد بحران ، فرماندار محترم، سپاه ، ارتش ، بسیج و شورای شهر و شهردار جهت تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب گرفتگی، البته شهر زابل تا استانداردها بسیار فاصله دارد و مشکلات از ادوار گذشته بوده و برای حل آن می بایست کار کارشناسی انجام شود

  • کد خبر : 5493
  • 19 آوریل 2019 - 17:09
تشکر از ستاد بحران ، فرماندار محترم، سپاه ، ارتش ، بسیج و شورای شهر و شهردار جهت تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب گرفتگی، البته شهر زابل تا استانداردها بسیار فاصله دارد و مشکلات از ادوار گذشته بوده و برای حل آن می بایست کار کارشناسی انجام شود

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ایام نیمه شعبان بیان کرد: روز 15 شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) هم نامگذاری شده ، عزیزانی که لازمه کارشان این است که در گمنامی باشند، حتی […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ایام نیمه شعبان بیان کرد: روز 15 شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) هم نامگذاری شده ، عزیزانی که لازمه کارشان این است که در گمنامی باشند، حتی شهادتشان هم در گمنامی است. این روز را به عزیزان وزارت اطلاعات در کل کشور ، استان و به خصوص عزیزانی که در خطه سیستان مشغول خدمت به نظام اسلامی هستند تبریک عرض می کنم و به این عزیزان و خانواده های محترم شان خسته نباشید عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان تیزبین نظام هستند که در کل جامعه ، ادارات، ارگانهای مختلف نظاره گر هستند و در هر کجا خطری متوجه نظام باشد برخورد می کنند. این امنیتی که ایران اسلامی دارد یک قسمتش مدیون زحمات این عزیزان هست.
بیشتر از خود این عزیزان ازخانواده های بزرگوارشان تقدیر و تشکر می کنیم که اگر سختی و اجرشان بیشتر از این عزیزان نباشد کمتر نیست. عزیزان مجموعه وزارت اطلاعات افرادی متدین ،مومن، انقلابی و ولایی و چشم تیز بین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا عنوان کرد: دوشنبه 2 اردیبهشت 16 شعبان مصادف است با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) در سال 1358 می باشد. به کوری چشم استکبار جهانی به کوری چشم رئیس جمهور آمریکا ترامپ احمق دیوانه که واژه هایی که لایق خودش و ازنابش بود را به سپاه پاسداران نسبت داد. به کوری چشمشان امسال در ماه شعبان دو روز را به خصوص برای سپاه جشن گرفتیم و می گیریم یکی سوم شعبان که روز پاسدار بود و دیگری 2 اردیبهشت که سالرور تاسیس سپاه پاسداران است. اگر در میدان جنگ نظامی انقلاب تهدید شود. اگر در میدان جنگ اقتصادی انقلاب تهدید شود. اگر میدان جنگ فرهنگی،اجتماعی انقلاب تهدید شود. اگر در میدان جنگ سیاسی انقلاب تهدید شود . سبزپوشان سپاه پاسداران با اقتدار کامل حاضرند و در همه این میادین توی دهان آمریکا و ازنابش زده اند و آنها را خار و ذلیل کرده اند. آمریکا از ملت ایران عصبانی است آمریکا از سپاه پاسداران عصبانی است بنابه سخن شهید بهشتی از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
خورشید فروزان سپاه پاسداران در منظومه فکری امام راحل عظیم الشان آفریده شده و چهل سال است که نورافشانی می کند، پرتوی نورش می شود بسیج مردمی ، پرتوی نورش می شود حشد شعبی عراق، سپاه بدر ، پرتوی نورش می شود فاطمیون افغانستان ، زینبیون پاکستان ، می شود مقاومت سوریه ، می شود حزب الله لبنان.

امام جمعه زابل گفت: انقلاب ما انفجار نور است و سپاه پاسداران نوری از انوار انقلاب است، ما به استکبار جهانی در راس آنها به آمریکا جهانخوار تروریست تروریست پرور می گوییم که همه ما ملت ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، سربازان سبزپوش ولایتیم ، سربازان سبزپوش نایب امام زمان(عج) هستیم که دعای ولی عصر ارواحنافداه بدرقه راه ما است. این شیطنت های آمریکا آخرین دست و پا زدن های آن ها است، سرعت افول آنها بیشتر شده است. رهبر عزیز ما فرمودند: آمریکاییها به خیال خودعلیه سپاه پاسداران و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می کشند و گربه رقصانی می کنند، البته این خباثت ها به جایی نمی رسد.

وی در ادامه افزود: سه شنبه 3 اردیبهشت سالروز شهادت سپهبد قرنی میباشد اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مقابله با منافقین و در پاکسازی ارتش از لوث نفوذی های طاغوتی بسیار اثرگذار بود و بالاخره هم توسط منافقین لعین در سال 58 به شهادت رسیدند ، ایشان فردی انقلابی و شخصیتی همچون شهید صیاد شیرازی بودند. گرامی می داریم یاد همه ارتشیان عزیز را و تبریک روز ارتش که گذشت ، برای ارتشیان عزیز، غیور و دلاور آرزوی سلامتی داریم.

کیخا در پایان خاطر نشان کرد: تشکر از ستاد بحران ، فرماندار محترم، سپاه ، ارتش ، بسیج و شورای شهر و شهردار جهت تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب گرفتگی، البته شهر زابل تا استانداردها بسیار فاصله دارد و مشکلات از ادوار گذشته بوده و برای حل آن می بایست کار کارشناسی انجام شود، در رابطه با سیستم فاضلاب و خروج آبهای سطحی برنامه ریزی لازم صورت نگرفت، که با نیم ساعت بارش باران مردم با مشکلات مواجه شدند و مدارس تعطیل شد.
باید تمام شهرداران ، تمام نمایندگان ،تمام فرمانداران، تمام استانداران ادوار مختلف جمع شوند و مشکلات را در یک مجلس بررسی کنیم و علل مشکلات و افرادی که قصور داشتند را بیابیم. ان شا الله که در شهر ما و منطقه ما این امر مهم شکل بگیرد که مسئولی که زمان مسئولیتش تمام شد و در چند سال آینده عیب کارش مشخص شد توسط قوه قضاییه بازخواست شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰