• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل :

تولید محتوای هدفمند مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در شرایط کنونی است

  • کد خبر : 8387
  • 10 ژانویه 2021 - 22:32
تولید محتوای هدفمند مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در شرایط کنونی است
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل گفت آموزش و پرورش باید شرایط فعلی را به فرصت تبدیل کرده و با تولید محتوای اثرگذار و هدفمند موجب بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان و خانواده‌ها در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی شود.

به گزارش سیستان فراموش شده : عباسعلی ارجمندی در نشست برنامه‌ریزی برنامه تلویزیونی استعدادیابی خوان هشتم ویژه دانش آموزان قطب سیستان اظهار کرد: در گذشته تنها سرمایه مادی به عنوان عامل توسعه محسوب می شد، اما با مشخص شدن اهمیت نیروی انسانی در توسعه، نوع دیگری از سرمایه، یعنی سرمایه انسانی نیز در رده عوامل اصلی توسعه قرار گرفت.

وی افزود: بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت، ترقی و توسعه در جوامع پیشرفته نشان می دهد که همه این کشورها از نهادهای تربیتی، آموزشی و حرفه ای توانمند و کارآمد برخوردار هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل با بیان اینکه آموزش و پرورش تاثیرگذارترین دستگاه در جامعه است، ادامه داد: آموزش و پرورش نقش اساسی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارد و به عنوان یکی از نهادهای مهم در تمام کشورها شناخته شده است.

ارجمندی با اشاره به شرایط آموزش دانش آموزان در ایام کرونا تصریح کرد: آموزش و پرورش باید شرایط فعلی را به فرصت تبدیل کرده و با تولید محتوای اثرگذار و هدفمند موجب بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان و خانواده‌ها در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی شود.

فرماندار ویژه شهرستان زابل خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی می تواند در المان سازی و شعارهای انقلابی نقشی بسزا داشته باشد.

ارجمندی خاطرنشان کرد: ساخت برنامه‌‌ای مانند خوان هشتم با استفاده از بستر صدا و سیمای مرکز استان زمینه تولید محتوا با استفاده از فرهنگ بومی و محلی را فراهم می‌کند که ضمن شناساندن ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزان و فرهنگیان به سایر اقشار جامعه موجب رشد و شکوفایی این استعدادها در جامعه خواهد شد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰