• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

ثبت نام اعطای شناسنامه به فرزندان مادران ایرانی آغاز شد

  • کد خبر : 7107
  • 10 آگوست 2020 - 19:14
ثبت نام اعطای شناسنامه به فرزندان مادران ایرانی آغاز شد

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پیش ثبت‌نام شناسنامه‌دار شدن فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی آغاز شده است. به گزارش سیستان فراموش شده نبی بخش داودی مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت […]


مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پیش ثبت‌نام شناسنامه‌دار شدن فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی آغاز شده است.

به گزارش سیستان فراموش شده نبی بخش داودی مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در راستای مصوبه مجلس شورای اسلامی شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی پیش ثبت نام شناسنامه‌دار شدن فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی را ابلاغ کرده است.

او افزود: به موجب این دستورالعمل و با توجه به شرایط ویژه کرونا تمامی فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی با مراجعه به سایت www.bafia.i پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش ثبت‌نام هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و ۲ فرم مجزا برای فرزندان زیر ۱۸ سال و بالای این سن وجود دارد.

او تصریح کرد: فرایند نوبت‌دهی با توجه به پیش ثبت‌نام اولیه انجام و متقاضیان با توجه به فرایند زمانی برای تکمیل فرایند ثبت‌نام به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

داودی بیان کرد: فرایند ثبت‌نام با توجه به استعلامات و مراحل گوناگون در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=7107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰