• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
5

ثمره مجالس حسینی باید تقویت باورهای دینی و تربیت نیروهای انقلابی مثل علی اکبر و قاسم و حبیب بن مظاهر باشد

  • کد خبر : 4183
  • 14 سپتامبر 2018 - 15:45
ثمره مجالس حسینی باید تقویت باورهای دینی و تربیت نیروهای انقلابی مثل علی اکبر و قاسم و حبیب بن مظاهر باشد

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان در خطبه های نماز جمعه شهر علی اکبر بیان کرد: هدف از تشکیل مجالس حسینی تعظیم شعائر الهی و بصیرت افزایی و عبرت گرفتن از تاریخ است شرایط امروز کشور ما شرایط حساسی است که تکرار جنگ احزاب در صدر اسلام است. دشمنان […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان در خطبه های نماز جمعه شهر علی اکبر بیان کرد:

هدف از تشکیل مجالس حسینی تعظیم شعائر الهی و بصیرت افزایی و عبرت گرفتن از تاریخ است شرایط امروز کشور ما شرایط حساسی است که تکرار جنگ احزاب در صدر اسلام است. دشمنان مابا هم متحد و هم قسم شده اند برای زمین زدن این نظام اسلامی و نظام اسلامی با قدم گذاشتن در چهل سالگی انقلاب مسیر جدید و متفاوتی را شروع کرده که افق بسیار روشن و امیدبخشی را دارد و تمام دشمنان ما اذعان دارند اگر این ملت بتوانند این شرایط 40 سالگی انقلاب را براحتی عبور کند تبدیل به قدرتی می شود که به هیچ وجه قابل مهار نیست و لذا هم تلاش خود را به کار بستند تا با انواع تحریمها و از طرفی هم به راه انداختن جنگ رسانه ای و حرکات ایذائی مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.

وی در ادامه افزود: دشمن از جنگ نظامی و به تعبیر مقام معظم رهبری از جنگ فرهنگی جنگ نرم و سخت شکست خوردند و امروز اخرین برگ خود را که جنگ اقتصادی است با تمام توان دارند اجرا می کنند و با جنگ رسانه ای و روانی دارند تلاش می کنند تمام حوادث و مشکلات را به رهبری نسبت بدهند و با تیم قوی رسانه ای که دارند بیانات رهبری را تقطیع می کنند و کلیپهایی درست می کنند با شایعات و جنگ روانی ذهن مردم را به ولی فقیه خدشه دار کنند همان کاری که در دوران امام حسن (ع) انجام دادند و اصحاب و یاران امام را از اطراف امام پراکنده کرد. از سادگی مردم و مشکلات جامعه آن روز بهره بری سیاسی خود را بردند اگر دشمن خبیثی مانند یزید توانست امام معصوم و حجت خدا ابی عبدالله را خارج شده از دین و مرتد معرفی کند از نا آگاهی و بی بصیرتی جامعه بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان عنوان کرد: اما مقام معظم رهبری سالها پیش فرمودند: اگر فشار بیاورند صلح امام حسن تکرار نخواهد شد کربلا تکرار خواهد شد. حسین بن علی ها به مسلخ خواهند رفت یعنی رهبری توطئه را درک کرده و برای فدا شدن در راه این انقلاب خودش را آماده و سپر کرده ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم کار به آنجا برسد که لازم شود رهبری به میدان بیاید. و ثمره این مجالس حسینی باید تقویت باورهای دینی و تربیت نیروهای انقلابی مثل علی اکبر و قاسم و حبیب بن مظاهر باشد هیئت سکولار نداریم هیئت امام حسین نمی تواند به اوضاع جامعه خودش بی تفاوت و یا نا آگاه باشد این تحریمها در صدر اسلام هم بوده در عصر امام حسین (ع) هم دشمن سعی کرد با تحریم آب با تهدید و تطمیع یاران نزدیک امام را تحت فشار قرار بدهد تا مجبور به پذیرش حکومت طاغوت کند اما یاران امام حسین(ع) اسوه بصیرت و جوانمردی و مقاومت در تاریخ شدند همانطور که شهید حججی هم با الگوگیری از شهدای کربلا حجت خدا در این عصر شد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰