• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

حمایت از کالای ایرانی نباید در حد “شعار” باشد

  • کد خبر : 2076
  • 17 آوریل 2018 - 16:04
حمایت از کالای ایرانی نباید در حد “شعار” باشد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بابیان اینکه حوزه اقتصادی امروز از اصلی‌ترین هدف‌گذاری دشمن در عرصه جنگ نرم است، گفت: حمایت از کالای ایرانی امروز یک شعار نیست بلکه یک فتوا محسوب می‌شود که همه ما باید تلاش کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم  سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست خبری با […]


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بابیان اینکه حوزه اقتصادی امروز از اصلی‌ترین هدف‌گذاری دشمن در عرصه جنگ نرم است، گفت: حمایت از کالای ایرانی امروز یک شعار نیست بلکه یک فتوا محسوب می‌شود که همه ما باید تلاش کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم

زاهدان| حمایت از کالای ایرانی نباید در حد "شعار" باشد

 سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: نامگذاری دو سال گذشته مقدمه‌ای بر نامگذاری امسال بود. دشمنان ما به این رسیده‌اند که برای زمین‌گیر کردن ایران اسلامی باید روی حوزه اقتصادی دست بگذارند و در مرحله اول خودباوری ما را تضعیف کرده و نگاه ما را برای تأمین نیازهای کشور به خارج مرزها معطوف کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز اصولگرایان و اصلاح‌طلبان همه باید در چارچوب نظام در کنار هم برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و ناکام کردن دشمن تلاش کنند.

وی افزود: کشور ما پتانسیل‌های فراوانی دارد که اگر همه آن‌ها دیده شود و برای بهره‌برداری آن‌ها برنامه‌ریزی شود می‌توان تحول عظیمی در راستای تأمین همه نیازهای کشور ایجاد کرد.

معروفی تصریح کرد: دشمنان ما پس از انقلاب از درهای مختلفی ورود کردند تا نظام اسلامی را نابود کنند ولی چون راه به‌جایی نبردند امروز برنامه دارند مردم ما را در زمینه اقتصادی ناامید کنند تا مردم ما از مبارزه با ظلم دست‌بردارند و دست نیاز به‌سوی استکبار دراز کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان از براندازی و مهار نتیجه نگرفتند و امروز به دنبال بی‌ثبات‌سازی جمهوری اسلامی هستند و این هدف‌گذاری دشمنان در سال‌های اخیر روشن‌تر شده است.

وی بابیان اینکه حوزه اقتصادی امروز از اصلی‌ترین هدف‌گذاری دشمن در عرصه جنگ نرم است، اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی امروز یک شعار نیست بلکه یک فتوا محسوب می‌شود که همه ما باید تلاش کنیم تا به این شعار جامه عمل پوشانده شود.

معروفی گفت: امروز اصحاب رسانه در راستای ترویج فرهنگ مهم حمایت از کالای ایرانی وظیفه بسیار مهمی بر عهده‌دارند و باید در این زمینه همتی مضاعف داشته باشند. ادارات ما باید برای خود وظیفه بدانند در اولویت اول نیازهای خود را از داخل استان تأمین کنند که این امر می‌تواند به بسیاری از مشاغل رونق دهد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: صنایع‌دستی بی‌نظیر، حنا، چای ترش، ماهی و میگو تنها بخشی از ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان است که در صورت حمایت مسئولان ادارات می‌تواند زمینه اشتغال بسیاری از مردم استان را فراهم کند و ما در این زمینه در سپاه پیش‌قدم شدیم و دستور دادیم تا جای ممکن نیازهای سپاه از داخل استان تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بسیار هوشمند است و تاکنون بارها نشان داده هر جا دشمن تلاش دارد در یک عرصه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، آن‌ها یک‌صدا مقابل دشمن ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروز مردم ما باید برای حمایت و خرید کالای ایرانی جدیت بیشتری داشته باشند و از طرف دیگر تولیدکنندگان ما باید همه تلاش خود را به کار بگیرند تا کالای مرغوب و باکیفیت به مردم ارائه کنند و این کیفیت را روزبه‌روز ارتقا دهند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=2076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰