• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

دانشجویان منطقه سیستان حمایت خود را از مواضع انقلابی امام جمعه زابل اعلام کردند

  • کد خبر : 5810
  • 11 سپتامبر 2019 - 8:09
دانشجویان منطقه سیستان حمایت خود را از مواضع انقلابی امام جمعه زابل اعلام کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان در نامه‌ای خطاب به امام جمعه زابل حمایت خود را از مواضع انقلابی و پشتیبانی از مطالبات دانشجویان و جوانان اعلام کردند. به گزارش سیستان فراموش شده جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان در نامه‌ای خطاب به امام جمعه زابل  حمایت خود را از مواضع انقلابی و پشتیبانی از […]


جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان در نامه‌ای خطاب به امام جمعه زابل حمایت خود را از مواضع انقلابی و پشتیبانی از مطالبات دانشجویان و جوانان اعلام کردند.

به گزارش سیستان فراموش شده جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان در نامه‌ای خطاب به امام جمعه زابل  حمایت خود را از مواضع انقلابی و پشتیبانی از مطالبات دانشجویان و جوانان اعلام کردند. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبر کیخا امام جمعه محترم شهرستان زابل

ضمن عرض سلام و ادب و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، همانطور که میدانید این روزها سیستان گرچه گریبانگیر طوفان‌های ویرانگری قرار دارد که نفس را از مردم گرفته لکن نفس مطالبه‌گری و ایجاد حس مسئولیت در سیستان زنده شد و امروز با شور مضاعف می‌تپد.

جوانان سیستانی در سراسر کشور و تشکل‌های مختلف دانشجویی تمام تلاش خود را در این قضیه به کار گرفتند و نتیجه مطالبه‌گری‌ها شد زنده شدن تلاش و انگیزه حل مشکلات از طریق صحیح و منطقی در بین مردم که نمونه آن در فضای سیستان کاملاً مشهود است. اما بدون شک آن چیزی که دانشجویان را از حالت سکون به حالت پویا درآورد مواضع انقلابی و حمایت‌های جنابعالی بود که این امر میسر شد و الحمدالله امروز دانشگاه‌های منطقه سیستان به لحاظ همراه بودن در حل مشکلات اجتماعی مردم پیشتاز در استان هستند.

حضور مستمر جنابعالی در مراسمات و مناسبات دانشگاهی و در جمع جوانان، تشکیل تیم مشاوره دانشجویی، حضور در خوابگاه‌های دانشجویی، ایجاد ارتباط بدون دغدغه و همراه با نقدهای متقابل فعالین دانشجویی در قالب‌های مختلف، فرصت حضور حداقل ماهی یک بار دانشجویان در تریبون مقدس نماز جمعه، حضور بین جهادگران و همه و همه مهمترین ایجاد این حس مطالبه‌گری در بین دانشجویان بود که ان‌شاءالله ادامه پیدا کند.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سیستان تشکر و قدردانی خود را از مواضع انقلابی و حمایت‌های جنابعالی که بدون شک در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است اعلام می‌داریم و توفیقات روزافزون شما را در کسوت امامت جمعه شهرستان زابل از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل
جامعه اسلامی دانشگاه زابل
انجمن اسلامی دانشگاه زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل
انجمن عدالتخواه دانشگاه زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی زابل
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی فرخی سیستانی زابل

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰