• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
8

برخی از مسئولان به جای حل مشکل خود به یک معضل تبدیل شده‌اند / برای برخورد با اخلال گران اقتصادی باید مانند خلخالی عمل کرد

  • کد خبر : 4200
  • 23 سپتامبر 2018 - 13:34
برخی از مسئولان به جای حل مشکل خود به یک معضل تبدیل شده‌اند / برای برخورد با اخلال گران اقتصادی باید مانند خلخالی عمل کرد

سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود؛ اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع باید کوتاه شود و چندین مجرم باید در ملاء عام به دار آویزان شوند تا عبرتی برای سایرین شود. به گزارش سیستان […]


سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود؛ اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع باید کوتاه شود و چندین مجرم باید در ملاء عام به دار آویزان شوند تا عبرتی برای سایرین شود.

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز( یک شنبه، یک مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با سپاسگزاری از زحمات مردم بابت برگزاری مراسم باشکوه عزاداری امام حسین ( ع )، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، گفت: از مسئولان ذیربط تقاضا داریم برای رفع چنین اقداماتی به صورت ریشه‌ای و اساسی عمل کنند و همانطور که ریگی را از آسمان به زمین کشیده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید عمل کنند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور، افزود: انتظار می رود برای جلوگیری از تخلیه تنگه احد سیستان در اثر خشکسالی و ریزگردها طبق قول های داده شده و گزارش‌های تقدیمی یک بار و برای همیشه اقدام کنید.

وی ادامه داد: برای برون رفت از این وضعیت پیشنهادات فراوان کوتاه، میان و بلندمدتی خدمتان ارسال شد و دستور اجرای آنها را دادید که جای سپاسگزاری دارد؛ تقاضا داریم پیگیری لازم را داشته باشید تا پشنهادات مذکور سریع تر اجرایی و عملیاتی شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با مورد خطاب قرار دادن رییس جمهور، یادآور شد: تعدادی از مسئولان به جای آنکه مشکلی از مردم حل کنند خود تبدیل به مشکل شده اند.

دهمرده بر لزوم توجه جدی هیات دولت به رفع مشکلات بیشمار استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان به وعده های داده شده در مورد رفع مشکل ریزگردها، تامین حقابه ایران از رودخانه هیرمند، انتقال آب دریای عمان به سیستان، رفع مشکل آب شرب و ژرف، تقسیم استان، گازرسانی، اجرای راه آهن زاهدان- بیرجند و زابل، راه اندازی نیروگاه 50 مگابایتی، ایجاد کارخانه های ریز و درشت و سازمان عمران سیستان عمل کنند تا بیش از این شرمنده مردم نشوند و بدبینی مردم نسبت به آنها از بین برود.

گرانی در ابعاد مختلف غوغا می کند/ دستگاه های نظارتی و قضایی به وظیفه ذاتی خود عمل کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس مجلس با بیان اینکه مساله رانت خواران، حرام خواران، دلالان ارز، سکه، خودرو و محتکران به کجا رسید، تصریح کرد: گرانی در ابعاد مختلف غوغا می کند و مردم به شدت معترض هستند؛ بر اساس قانون در برخورد با حرام خواران سرعت، دقت و صحت ضرورت دارد و دستگاه های نظارتی و قضایی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود؛ اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع باید کوتاه شود و چندین مجرم باید در ملاء عام به دار آویزان شوند تا عبرتی برای سایرین شود.

برخوردها با اخلالگران به صورت مستمر باشد نه مقطعی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: البته این برخوردها باید به صورت مستمر باشد نه مقطعی تا نتیجه بخش باشد.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰