• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3

دکتر سرگزی نماینده سیستان در مجلس ، رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی شد

  • کد خبر : 7144
  • 11 آگوست 2020 - 13:58
دکتر سرگزی نماینده سیستان در مجلس ، رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی شد

♻️ محمد سرگزی با اشاره به تشکیل فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی در مجلس گفت: این فراکسیون با عضویت 59 نفر از نمایندگان با هدف احصاء نظام مسائل مرتبط با حقوق بشر و حقوق شهروندی و ریل گذاری تشکیل شد. وی اظهار داشت: در ادامه مسیر تعامل سازنده و هدفمند با وزارت خارجه، ستاد […]


♻️ محمد سرگزی با اشاره به تشکیل فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی در مجلس گفت: این فراکسیون با عضویت 59 نفر از نمایندگان با هدف احصاء نظام مسائل مرتبط با حقوق بشر و حقوق شهروندی و ریل گذاری تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در ادامه مسیر تعامل سازنده و هدفمند با وزارت خارجه، ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، سازمان حقوق بشر اسلامی و سایر نهادهای دخیل در این موضوع می تواند پتانسیل های بالقوه این فراکسیون را بالفعل کند.

نماینده زابل زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین نشست این فراکسیون بیان کرد: با برگزاری انتخابات و رای گیری صورت گرفته، اینجانب به عنوان رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس انتخاب شدم، همچنین ابراهیم رضایی نماینده دشتستان مسئولیت نایب رئیسی فراکسیون را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز، استهبان و نخبگان و ملک فاضلی نماینده سراوان، سیب، سوران و مهرستان دبیران اول و دوم فراکسیون هستند. همچنین سخنگویی فراکسیون با رای سایر اعضا بر عهده ابوالفضل ابوترابی گذاشته شد.

رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حقوق بشر همواره از موضوعاتی بوده که کشورهای استعمارگر و صاحب قدرت از آن به عنوان حربه ای برای سلطه بر کشورهای دیگر در طول تاریخ استفاده کرده اند.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت

به نقل از خبرگزاری خانه ملت


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=7144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰