• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

جناب نماینده این تعداد بنر برای عرض تبریک ، وظیفه شما را سنگین تر می کند

  • کد خبر : 3311
  • 19 ژوئن 2018 - 10:34
جناب نماینده این تعداد بنر برای عرض تبریک ، وظیفه شما را سنگین تر می کند

سیستان فراموش شده: پس از انتخاب دکتر کیخا بعنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، آنچه بیش از همه در شهر زابل خودنمایی می کند ، بنرهاییست که از سوی ادارات مختلف ، بخصوص از سوی دانشگاه زابل در سطح شهر به جهت تبریک این انتصاب نصب شده است. اگر […]


سیستان فراموش شده: پس از انتخاب دکتر کیخا بعنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، آنچه بیش از همه در شهر زابل خودنمایی می کند ، بنرهاییست که از سوی ادارات مختلف ، بخصوص از سوی دانشگاه زابل در سطح شهر به جهت تبریک این انتصاب نصب شده است.
اگر چه خوب است که به این مقوله (ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس) به دید مبارکی نگاه کنیم ، اما آنچه حائز اهمیت است اینکه نباید فراموش کنیم که در دو سال گذشته کمترین تحرک از سوی نماینده دوم سیستان در مجلس مشاهده نشده است و اکنون با این نوع برخوردها نیز نباید وی را به سمتی ببریم که نشان دهیم ما و مردممان چنین کم توقع هستیم که تنها از کسب یک عنوان شغلی جدید در مجلس ابراز رضایت صد درصدی داشته باشیم ، آنچه واضح و روشن است اینکه در شرایط کنونی و حساس منطقه سیستان که مردم با هزاران مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم می کنند نمایندگان سیستان و بخصوص دکتر کیخا آنطور که باید نتوانسته در کنار مردم قرار گیرد و مسئولین را مورد بازخواست قرار دهد.
البته که همانطور که عرض شد این انتخاب را به فال نیک می گیریم و اما یادآور می شویم که این عنوان جدید و این تبریک ها اگر چه دردی از مردم را دوا نمی کند اما وظیفه سنگین نماینده را سنگین تر از قبل می کند و بهانه ای برای عدم اجرای درست وظایف نمایندگی باقی نمی ماند.
امید است در این مدت باقی مانده از مجلس شورای اسلامی شاهد باشیم جناب آقای دکتر کیخا دوشادوش دیگر نماینده سیستان در راستای حل مشکلات منطقه گامهای عملی بردارد.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۷
  1. درود.متاسفانه مامردم سیستان تاازرشدفرزندان خودمان خوشحال نباشیم وازاین عزیزان وظرفیتهای ملی حمایت نکنیم وضعمان ازاین بدترخواهدبود.

    • رشد!!!!!!!!!
      میشه معنی رشد رو بگین؟؟؟
      زمانی که معاونت محیط زیست بودن جناب دکتر کیخا که کار اجرایی بود چه دستاوردی برای سیستان داشت.تالاب هامون خشک شد..لطفا به اختصار بگین چه دستاوردی برای سیستان شد؟؟؟

    • تبلیغات زود هنگام………

  2. دانشگاه زابل لطفا به جای این هزینه ها به فکر آموزش و پژوهش و ما کارمنداش باشه

  3. معاون محیط زیست هم ایشون بودن مشکلی در محیط زیست زابل می بینید ابدا پس امیدوار باشید