• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

سرعت وزش باد در زابل به 81 کیلومتر برساعت رسید

  • کد خبر : 1782
  • 10 آوریل 2018 - 12:20
سرعت وزش باد در زابل به 81 کیلومتر برساعت رسید

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی زابل سرعت وزش باد در این شهرستان هم اینک به 81 کیلومتر بر ساعت و دید افقی به سه کیلومتر رسیده است.   به گزارش سیستان فراموش شده رضا آزادمنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز برای […]


کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی زابل سرعت وزش باد در این شهرستان هم اینک به 81 کیلومتر بر ساعت و دید افقی به سه کیلومتر رسیده است.

 

به گزارش سیستان فراموش شده رضا آزادمنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز برای منطقه سیستان شامل شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در نقاط مستعد توفان گرد و خاک و حرکت شن های روان پیش بینی می شود.
وی افزود: احتمال دارد سرعت وزش باد در شمال استان به 90 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.
وی ادامه داد: وزش باد تا اواسط وقت فردا /چهارشنبه/ در منطقه سیستان تداوم دارد و به تدریج از سرعت آن کم می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعد از ظهر دیروز با عبور یک موج بارشی از آسمان استان، بارندگی های پراکنده در برخی نقاط استان آغاز شد.
آزادمنش افزود: بیشترین بارندگی در این مدت مربوط به جون آباد زاهدان با 1،5 میلی متر، اسپندک سراوان با یک میلی متر، سراوان با 2 دهم ملی متر، زاهدان با سه دهم میلی متر و خاش با چهار دهم میلی متر بوده است.
وی ادامه داد: رگبار پراکنده، رعد و برق تا امشب در ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان تداوم دارد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=1782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰