• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک :

کبدی کاران شهرستان زهک از برترین های استان و حتی کشور هستند

  • کد خبر : 9212
  • 27 می 2022 - 0:16
کبدی کاران شهرستان زهک از برترین های استان و حتی کشور هستند
مسعود دهمرده گفت : در شهرستان زهک کبدی کاران زیادی هستند که در سال ۱۴۰۰ با استعداد یابی که مربیان در سه پایگاه زهک ،جزینک و خمک انجام دادند بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده ورزشی در این رشته فعالیت دارند که ۴۰ نفر بانوان از پایگاه خمک هستند. در سال گذشته مسابقات و اردوهایی خوبی در این رشته داشته ایم، میتوان گفت در رده های سنی مختلف آقایان نوجوانان ،جوانان و امیدها از برترینهای استان و حتی کشورند.

مسعود دهمرده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران منطقه سیستان اظهار داشت: خوشبختانه اصحاب رسانه فعال در منطقه سیستان در جهت تحقق مطالبات مردم اقدامات خوبی انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی درخصوص وضعیت ورزش کبدی گفت: در شهرستان زهک کبدی کاران زیادی هستند که در سال ۱۴۰۰ با استعداد یابی که مربیان در سه پایگاه زهک ،جزینک و خمک انجام دادند بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده ورزشی در این رشته فعالیت دارند که ۴۰ نفر بانوان از پایگاه خمک هستند. در سال گذشته مسابقات و اردوهایی خوبی در این رشته داشته ایم، میتوان گفت در رده های سنی مختلف آقایان نوجوانان ،جوانان و امیدها از برترینهای استان و حتی کشورند.

دهمرده در خصوص آخرین وضعیت استادیوم ورزشی زهک عنوان کرد: پروژه احداث استادیوم زهک طی دوسال گذشته کارهای خوبی انجام شده که تاکنون ۷۰٪ پیشرفت داشته است. چمن مصنوعی نصب و فنس کشی زمین انجام شده و بتن ریزی پیست و سکوهای تماشاچی نیز در حال انجام است. تکمیل کردن سکوها و نصب پروژکتور مخصوص این ورزشگاه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. این استادیوم استانداردهای خوبی دارد که جا دارد از نگاه ویژه مدیرکل و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان زهک افزود: در رشته فوتسال در رده های سنی مختلف  استعدادهای خوبی داریم. در سال گذشته با برگزاری مسابقات استانی در رده نونهالان شهرستان زهک قهرمان استان شد و به لیگ برتر کشور راه پیدا کرد. شهرستان زهک به سالن ورزشی برای برگزاری مسابقات فوتسال با ظرفیت چندین هزار تماشاگر نیاز دارد.

در رشته دو میدانی شهرستان زهک جزو ۲ تیم اول استان است که این رده را مدیون استعدادیابی و مربی خوب تیم دو میدانی هستیم.

در رشته کاراته در رده های سنی مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است و ۵۵ ورزشکار در این رشته فعالیت دارند.

وی افزود: تاکنون ۲۰ خانه ورزشی روستایی داریم که ۶ روستا دارای چمن مصنوعی هستند که با حمایت بنیاد علوی تا ۶ ماه آینده ۵ زمین چمن دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد. در برنامه های فرهنگی ورزشی روستایی تا کنون ۱۱۰ برنامه و ۳۰ جشنواره برگزار شده است.

مسعود دهمرده ادامه داد: اولین خانه جوان در شهرستان زهک افتتاح شد و تعداد ۲۷ سازمان مردم نهاد در زهک مجوز فعالیت گرفتند و در بحث های ازدواج ،محیط زیست و ورزشهای روستایی و غیره فعال دارند.

وی در پایان گفت: در جام پرچم از شهرستان زهک ۱۷۲ تیم حضور دارند که حدود ۱۷۰۰ ورزشکار در این جام شرکت خواهند کرد.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=9212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰