• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

صالحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل: به دور از فضای سیاسی و حزبی فقط برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته ایم

  • کد خبر : 9898
  • 11 آگوست 2024 - 9:06
صالحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل: به دور از فضای سیاسی و حزبی فقط برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته ایم

    به دور از فضای سیاسی و حزبی فقط برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته ایم متاسفانه ماجرای دستگاه آنژیوگرافی در فضای مجازی واروونه تعریف شد به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده: در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۰ به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل با اصحاب رسانه […]


 

 

به دور از فضای سیاسی و حزبی فقط برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته ایم متاسفانه ماجرای دستگاه آنژیوگرافی در فضای مجازی واروونه تعریف شد

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده: در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۰ به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل با اصحاب رسانه منطقه سیستان در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست خبری؛ خبرنگاران منطقه سیستان ضمن بیان برخی از کمبودات ، به تقدیر از عملکرد خوب این روزهای دانشگاه علوم پزشکی پرداختند و انتصابات غیر سیاسی و بر اساس توانایی در حوزه های مختلف را بسیار بی سابقه و قابل ستایش دانستند.

همچنین در ادامه دکتر صالحی ضمن تبریک روز خبرنگار، جایگاه خبر را در جامعه بسیار بالا دانست و گفت: عنوان روایت صحیح در جامعه باعث می شود تا مطالبه گری رونق بگیرد و از اخبار کذب جلوگیری شود.

وی افزود: خبرنگاران امروز با روایت صحیح در جامعه باید امید آفرینی کنند ، دستاورد های نظام بخصوص در حوزه بهداشت و درمان که اتفاقات بسیار ارزنده ای انجام شده است را عنوان کنند تا امید در جامعه تقویت شود.

 

دکتر صالحی با بیان اینکه از فضای سیاسی بدور هستیم و تنها به خدمت به مردم فکر میکنیم گفت:تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا رضایت مردم سیستان را در حوزه های بهداشت و درمان کسب کنیم .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سرمایش و گرمایش بیمارستان امیرالمؤمنین علی(ع) زابل پایدار شده است اما با توجه به قدیمی بودن سیستم نیازمند ۴ چیلر جدید در این مجموعه هستیم که هزینه ای بسیار زیادی دارد و تمام توان خود را برای بهبود تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بکار خواهیم برد تا دستگاه ها تعویض و تعمیر شوند. همچنین قطعی برق نیز در ناپایداری هوای بیمارستان تاثیرگذار و فشار زیادی بر چیلرها وارد می کند .

 

دکتر صالحی با بیان اینکه بزودی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) نصب و راه اندازی خواهد شد گفت: متاسفانه در فضای مجازی ماجرای نصب دستگاه کاملا وارونه تعریف شد که ممکن است باعث رنجش مردم عزیز سیستان گردد ، محل نصب آماده و بر اساس نوبت در هفته جاری نیروهای شرکت مربوطه جهت نصب به زابل خواهند آمد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: طوفان ها در منطقه سیستان بسیار ویرانگرند و خبرنگاران باید به این مسئله به صورت ویژه بپردازند، چرا که این پدیده باعث بروز بسیاری از بیماری های خطرناک همانند سل در بین مردم شده است.

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=9898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰