• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

عذرخواهی خبرنگار پرحاشیه از مردم زابل در مورد پست جنجالی اش

  • کد خبر : 3052
  • 26 می 2018 - 0:28
عذرخواهی خبرنگار پرحاشیه از مردم زابل در مورد پست جنجالی اش

سیستان فراموش شده: حسن شمشادی خبرنگار پر آوازه ایرانی که سالها جنگ نابرابر سوریه را روایت کرده بود بعد از انتشار پست جنجالی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود در لایو زنده اینستاگرامی که ۱۵۰۰ بازدید کننده انلاین داشت مجددآ از اشتباه صورت گرفته و مردم خوب زابل و سیستان و بلوچستان معذرت […]


سیستان فراموش شده: حسن شمشادی خبرنگار پر آوازه ایرانی که سالها جنگ نابرابر سوریه را روایت کرده بود بعد از انتشار پست جنجالی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود در لایو زنده اینستاگرامی که ۱۵۰۰ بازدید کننده انلاین داشت مجددآ از اشتباه صورت گرفته و مردم خوب زابل و سیستان و بلوچستان معذرت خواهی کرد و گفت که دقایقی قبل در این باره با یکی از ائمه جمعه منطقه سیستان تلفنی گفتگو کرده و در ادامه بشدت از افرادی که با فحاشی و توهین به خود و خانواده اش سعی داشتند انتقاد خود را بیان کنند گلایه کرد و بالعکس از همه عزیزانی که با ادبیات خوب و مناسب انتقاد کردند تشکر کرد.
حسن شمشادی در قسمتهایی از صحبتهای خود بخشی از این حجم از پیامهای خوب و بد را یک موج از طرف مسئولین کم کار دانست که در این سالها کاری برای سیستان انجام نداده اند که البته نظر ما در این مورد اینگونه نیست و قطعا همه عزیزان گلایه مند از مردمان این مرز و بوم بودند ، حال با الفاظ تند و یا با ادبیات مثبت، اگرچه گلایه کم کاری به همه مسئولین کشوری استانی و منطقه ای حال و گذشته وارد است.
ایشان در ادامه از همه ایرانی ها و اقوام خواستند تا به مردم این منطقه که سالهاست محروم بوده و هستند توجه بیشتری داشته باشند و امیدوار بودند که با این پست هر چند منفی ذره ای نظرها به این منطقه جلب شده باشد.
ایشان آمادگی خود را جهت شفاف سازی مبالغ واریزی به حساب شخصی خود ، که صرفا جهت کمک به نیازمندان افتتاح شده را نیز اعلام کردند.
حسن شمشادی تصویر منتشر شده را ارسالی از طرف گروه های جهادی که در منطقه حضور داشتند دانست و اظهار کرد که محتویات آن ظرف هرچه بوده نشان از محرومیت شدید در منطقه سیستان است و در ادامه به تمدن ۵۰۰۰ ساله سیستان و کوتاهی نگاه دولتمردان به دریاچه هامون و پرداختن به دریاچه ارومیه و به مهاجرت بی سر و صدای هزاران خانواده از سیستان اشاره کرد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زمانی که شخصی گواهینامه رانندگی گرفته است، یعنی اینکه راهنمایی شده است و بعد از آنکه راهنمایی و ارشاد و خوب بهش تفهیم شده و آموزش بهش داده شده است گواهینامه رانندگی را به ایشان تحویل می دهند و مامور پلیس راهنمایی و رانندگی، راهنمایی اش را اینجا کرده است و در صورت مشاهده هرگونه تخطی از قوانین، جریمه می کند، ولی حقیقتا در این اوضاع و احوال اقتصادی موافق جریمه های عزیزان پلیس نیستم و خدا می داند از این طریق حق ما به جیب کدامین دزد اختلاس گر می رود