• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

فرماندار ویژه شهرستان زابل: شهداء برای ما ارزشمند و افتخار آفرین هستند

  • کد خبر : 5888
  • 14 اکتبر 2019 - 15:43
فرماندار ویژه شهرستان زابل: شهداء برای ما ارزشمند و افتخار آفرین هستند

سیستان فراموش شده :غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در دیدار با خانواده شهید معظم مرتضی مالکی ضمن یاد آوری رشادت آفرینی شهدای والامقام گفت: شهدا برای ما ارزشمند و افتخار آفرین هستند و نام و یادشان برای همیشه در تاریخ ماندگار است. وی ادامه داد: هر آنچه مردم ما دارند به […]


سیستان فراموش شده :غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در دیدار با خانواده شهید معظم مرتضی مالکی ضمن یاد آوری رشادت آفرینی شهدای والامقام گفت: شهدا برای ما ارزشمند و افتخار آفرین هستند و نام و یادشان برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
وی ادامه داد: هر آنچه مردم ما دارند به برکت خون شهداست و قدردان شهدا بودن وظیفه ماست.
فرماندار زابل با تاکید بر تکریم از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بیان داشت: دیدار و سرکشی و تجلیل از والدین و همسر و فرزندان شهدا کمترین کاری است که می توانیم برایشان انجام دهیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل نیز گفت: امنیت و آرامشی که امروز نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی شده است هدیه و دستاورد خون پاک شهداست.
حسین علی صوفی ادامه داد: زمانی جوانان ما در دفاع مقدس و اکنون در امنیت مرزها و مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و معاندین نظام و انقلاب جانشان را نثار اسلام می کنند.
وی در معرفی شهید والامقام گفت: شهید “مرتضی مالکی” متولد 1369 شهرستان زابل و کادر نیروی انتظامی بود ایشان متاهل و دارای یک فرزند دختر می باشند که در شانزدهم مهر ماه 1393 در منطقه آسپیچ سراوان بر اثر درگیری با اشرار منطقه به فیض شهادت نایل آمده است و در گلزار شهدای زابل به خاک سپرده شده است.

شهردار و مسئول کانون اجتماعی بانوان  شهرستان زابل نیز در این دیدار حضور داشتند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰