• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
دکتر دهمرده :

مجلس با رویکرد اقتصاد مقاومتی منابع واقعی درآمدی برای بودجه ایجاد کند

  • کد خبر : 8229
  • 08 دسامبر 2020 - 19:23
مجلس با رویکرد اقتصاد مقاومتی منابع واقعی درآمدی برای بودجه ایجاد کند
نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: مجلس در روند بررسی لایحه بودجه 1400 با رویکرد اقتصاد مقاومتی منابع درآمدی واقعی برای بودجه سال آینده ایجاد کند.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جزئیات لایحه بودجه 1400 گفت: درست است که ما در شرایط خاصی قرار داریم و دولت به خاطر این شرایط خاص به فروش اوراق روی آورده اما می‌توان با ایجاد اصلاحاتی منابع درآمدی بیشتری برای بودجه سال آینده ایجاد کرد.

وی افزود: ما معادن زیادی داریم که می‌توانیم با استخراج از آنها و ایجاد ارزش افزوده، محصولات آن را به فروش برسانیم که این کار با پرهیز رویکرد خام‌فروشی میسر است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما همچنین می‌توانیم به جای خام‌فروشی در حوزه نفت، فرآورده‌های نفتی همچون بنزین و… را به فروش برسانیم و درآمد بیشتری را برای کشور از این مسیر کسب کنیم.

دهمرده خاطرنشان کرد: علاوه بر این با اصلاح نظام مالیاتی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی می‌توان منابع قابل توجهی را در این حوزه برای بودجه ایجاد کرد که همان طور که گفتم این مسأله نیازمند اصلاح نظام مالیاتی است.

وی افزود: مجلس با رویکرد اقتصاد مقاومتی لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دهد؛ و از این رهگذر منابع جدید درآمدی که واقعی هم باشد برای بودجه ایجاد کند.

نماینده مردم سیستان اظهار داشت: همان طور که گفتم ما منابع درآمدی زیادی در کشور داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و این کار جز با رویکرد اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰