• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

منطقه آزاد سیستان می‌تواند سبب اشتغال زایی و‌ بازگشت امید در میان‌ مردم این استان شود

  • کد خبر : 4035
  • 02 سپتامبر 2018 - 20:01
منطقه آزاد سیستان می‌تواند سبب اشتغال زایی و‌ بازگشت امید در میان‌ مردم این استان شود

سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد سیستان می‌تواند سبب اشتغال زایی و‌ بازگشت امید در میان‌ مردم این استان شود. به گزارش سیستان فراموش شده به نقل  خبرگزاری فارس‚ حبیب الله دهمرده در خصوص تصویب لایحه منطقه آزاد سیستان اظهار داشت: صبح امروز در جلسه علنی مجلس به […]


سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد سیستان می‌تواند سبب اشتغال زایی و‌ بازگشت امید در میان‌ مردم این استان شود.

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل  خبرگزاری فارس‚ حبیب الله دهمرده در خصوص تصویب لایحه منطقه آزاد سیستان اظهار داشت: صبح امروز در جلسه علنی مجلس به جزئیات لایحه منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان 141 رأی موافق داده شد.

وی تأکید کرد: تأیید نهایی طرح منوط به تأیید شورای نگهبان می‌باشد، این لایحه را می‌توان یک ظرفیت برای رشد و تعالی منطقه برشمرد.

دهمرده اذعان داشت:منطقه آزاد سیستان و چابهار می‌توانند مکمل یکدیگر بوده و در پیشرفت و آبادانی استان و دستیابی به توسعه پایدار نقش بسزایی داشته باشند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: منطقه آزاد سیستان می‌تواند با ایجاد صنایع تولیدی به مرکز صادرات تبدیل شده و از این طریق سبب اشتغال زایی و‌ بازگشت امید در میان‌ مردم این استان شود.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با راه دادن افغانستان به آب های آزاد از
    از طریق زابل به چابهار مشکل سیستان برای همیشه حل خواهد شد