• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر

  • کد خبر : 7408
  • 21 آگوست 2020 - 23:43
نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده:بمناسبت روز خبرنگار از فعالین حوزه خبر در منطقه سیستان تجلیل شد و حاج آقای اشرفیان امام جمعه محترم شهر علی اکبر در نشست خبری که به همین مناسبت برگزار شد به اصحاب رسانه گفت:عدم مدیریت آب و رهاسازی و بعضا گروگان گیری آب باعث میشود که فرصت ها […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده:بمناسبت روز خبرنگار از فعالین حوزه خبر در منطقه سیستان تجلیل شد و حاج آقای اشرفیان امام جمعه محترم شهر علی اکبر در نشست خبری که به همین مناسبت برگزار شد به اصحاب رسانه گفت:عدم مدیریت آب و رهاسازی و بعضا گروگان گیری آب باعث میشود که فرصت ها به تهدید تبدیل شود.
برای ساخت دایک در پشت کوه خواجه(سنگُل) هزینه فراوانی شد، اما محیط زیست براحتی آن را تخریب کرد که اگر این دایک بسته می بود میتوانست مانع هدر رفت آب شود.

حجت السلام والمسلمین حاج آقای اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر در ادامه گفت :کارخانه لاستیک،کارخانه کاشی و چاه آب ژرف ظرفیت خوبی برای شهرستان هامون است که باید با تلاش نمایندگان تا محقق شدن این ظرفیت ها پیگیری شود.

در این نشست شهردار و بخشدار نیز حضور داشتند که به سوالات خبرنگاران در حیطه کاری خود پاسخ دادند.

وی اظهارداشت: اتحاد و همبستگی میان مجموعه های اداری و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در شهرستان هامون و به ویژه شهرعلی اکبر باعث کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش ظرفیت ها، ماندگاری مردم و مهاجرت معکوس شده است.

امام جمعه شهر علی اکبر راه خروج از وضعیت کنونی را توجه به گردشگری در منطقه سیستان دانست و گفت: نبود متولی و عدم هماهنگی میان دستگاههای مرتبط با حوزه گردشگری باعث شده تا منطقه تاریخی کوه خواجه رشد خوبی نداشته باشد.

وی ادامه داد: طرح توسعه گردشگری در منطقه تاریخی کوه خواجه باید تکمیل شود تا شاهد حضور گردشگران زیادی در این منطقه باشیم.

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=7408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰