• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6

نصب و راه اندازی ۱۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 8379
  • 10 ژانویه 2021 - 15:14
نصب و راه اندازی ۱۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از ایسنا: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از نصب و راه اندازی ۱۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی اصلی و شرایانی این استان در سال جاری خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از ایسنا:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از نصب و راه اندازی ۱۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی اصلی و شرایانی این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ایوب کرد ثبت همزمان سرعت لحظه‌ای و پلاک خودروهای عبوری و همچنین شناسایی و برداشت پلاک خودروهای متخلف و ارسال اطلاعات به پلیس راهور را از جمله مهمترین مزایای راه اندازی این سامانه ها در محورهای استان ذکر نمود.

وی با بیان اینکه بنا بر ضرورت در این مدت سه سامانه در محور زاهدان- زابل، چهار سامانه محور زاهدان- خاش، ۲ سامانه محور خاش- سراوان و سه سامانه در محور مواصلاتی ایرانشهر- نیکشهر – چابهار نصب و راه اندازی شده است، گفت: مرکز مدیریت راه ها این اداره کل با بکارگیری سیستم های هوشمند تاکنون توانسته گام های ارزنده ای را در جهت ارتقای امنیت شهروندان بردارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور دیگر نیز تا پایان سال جاری در راه های ارتباطی این استان نصب خواهد شد تا به پیشگیری از تخلفات و کاهش سوانح رانندگی استان کمک نماید.

وی با بیان اینکه شهروندان با سامانه های برخط سفرهای خود را مدیریت کنند، بیان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰