• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

نمایشگاه عکس حماسه سازان سیستانی

  • کد خبر : 3073
  • 27 می 2018 - 18:31
نمایشگاه عکس حماسه سازان سیستانی

سیستان فراموش شده: نمایشگاه عکس حماسه سازان سیستانی در 8 سال دفاع مقدس به مناسبت هفته مقاومت در دانشگاه آزاد زابل با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد. دکتر محمد عمرانی در حاشیه این نمایشگاه  اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای یادآوری رشادت ها و دلاوری های مردان بزرگی بوده که همه پیشرفت ها و […]


سیستان فراموش شده: نمایشگاه عکس حماسه سازان سیستانی در 8 سال دفاع مقدس به مناسبت هفته مقاومت در دانشگاه آزاد زابل با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

دکتر محمد عمرانی در حاشیه این نمایشگاه  اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای یادآوری رشادت ها و دلاوری های مردان بزرگی بوده که همه پیشرفت ها و افتخارات و امنیت و آرامشی که امروز داریم با فداکاری آنان رقم خورده است.

سرپرست واحد زابل بیان کرد: هر کدام از ما امروز در هر جایگاهی که هستیم قطعا خود را مدیون خون پاک آنها می دانیم و این مدیون بودن و احساس دین کردن نسبت به خون پاک شهدا اگر ملاک و معیار کار ما قرار گیرد بی شک همه توان خود را برای خدمت به این کشور و پیشرفت آن به کار خواهیم گرفت.

عمرانی عنوان کرد: امانتی که آن دلیرمردان با نثار خون خود و فداکاری های بسیار به نسل امروز سپرده اند باید حفظ شود و دشمنانی که امروز سرسختانه در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی در پی تسلط بر کشور ما هستند، ناکام بمانند.

این مقام مسئول، یکی از دستاوردهای خون پاک شهیدان در خطه سیستان و بلوچستان را ایجاد وحدت و انسجام مسلمین دانست و افزود: هر گونه حرکتی از هر شخصی که در راستای بر هم زدن این اتحاد و انسجام انجام گیرد محکوم به شکست خواهد بود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حرکت بی شرمانه یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در هتک حرمت مقدسات مسلمین جهان و اهل سنت، این حرکت را محکوم کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل خاطرنشان کرد: اقدام جهادی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در اخراج این استاد نما و خویشتن داری برادران اهل سنت ما در زاهدان باعث شد تا یک بار دیگر تابلویی تمام نما از وحدت بین شیعه و سنی را در این منطقه شاهد باشیم.آنا


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰