• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی اجتماعی

  • کد خبر : 1728
  • 09 آوریل 2018 - 0:20
نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی اجتماعی

به گزارش گروه سیستان فراموش شده: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای ١٣ نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی از ١٨فروردین ماه جاری به مدت یک هفته درشهرستان های استان آغاز شد. حسین مسگرانی اظهار داشت: نمایش های مذکور در قالب طرح فستیوال نمایش خیابانی طلوع در راستای نشاط، کنترل، […]


به گزارش گروه سیستان فراموش شده: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای ١٣ نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی از ١٨فروردین ماه جاری به مدت یک هفته درشهرستان های استان آغاز شد.

حسین مسگرانی اظهار داشت: نمایش های مذکور در قالب طرح فستیوال نمایش خیابانی طلوع در راستای نشاط، کنترل، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: فستیوال نمایش خیابانی طلوع به صورت رقابتی با موضوعات طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، مفاسداخلاقی اجتماعی، آسیب های نوپدید(فضای مجازی)، خشونت، افسرگی به اجرا در خواهد آمد.

مسگرانی با بیان این که در اجرای این طرح از ظرفیت نمایش گروه های هر شهرستان استفاده گردیده گفت: نمایش های مذکور در میادین، پارک ها، سالن های روباز درشهرستان های زابل، زاهدان، نیکشهر، ایرانشهر، چابهار و سراوان اجرا خواهد شد.

منبع: روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=1728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰