• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6
دهمرده در تذکر شفاهی مجلس :

نماینده مردم سیستان در مجلس خواستار رسیدگی مسئولان به مشکل تأمین گاز و نفت در سیستان و بلوچستان شد.

  • کد خبر : 8365
  • 10 ژانویه 2021 - 14:32
نماینده مردم سیستان در مجلس خواستار رسیدگی مسئولان به مشکل تأمین گاز و نفت در سیستان و بلوچستان شد.
نماینده مردم سیستان در تذکر شفاهی صحن مجلس: مشکل تأمین کپسول گاز و نفت شرایطی خوبی را ایجاد نکرده است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده ، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود گفت: دولتمردان باید به وظایف خود در خصوص استان سیستان و بلوچستان عمل کنند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقال آب از دریا، تأمین حقابه از هیرمند، تکمیل راه آهن زابل از جمله مسائلی است که باید به آنها توجه شود.

وی افزود: مشکل تأمین کپسول گاز و نفت شرایطی خوبی را ایجاد نکرده است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همچنین موضوع الگوی کشت جدید، رتبه بندی معلمان خرید خدمت، کارخانه سنگ و کاشی، بازارچه‌ها و گذرگاه‌های مرزی از جمله مسائل دیگری است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

دهمرده با اشاره به اینکه گرانی طاقت‌فرسا مشکلات زیادی را ایجاد کرده لذا باید با حرام‌خوران و دانه‌درشت‌ها و آقازاده‌ها در این زمینه برخورد جدی شود، ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری زیادی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید از آنها به خوبی استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: این روزها نکاتی در خصوص واکسن در فضای مجازی منتشر می‌شود که در این خصوص باید به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه کرد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰