• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
فیلم واکنش دکتر دهمرده در خصوص انتشار کلیپ تقطیع شده :

هرگز علیه رئیس جمهور چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت

  • کد خبر : 9127
  • 25 ژانویه 2022 - 21:11
هرگز علیه رئیس جمهور چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت
ماینده مردم سیستان در مجلس، با رد سخنان منتسب به وی علیه رئیس جمهور گفت: با بریدن سخنان من و کنار هم قرار دادن آن، به گونه ای وانمود شده که من ریاست جمهوری را مورد اهانت قرار داده ام، در حالی که هرگز علیه رئیس جمهور چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت.

سیستان فراموش شده: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از سخنان نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی که در آن، با اشاره به مشکلات منطقه سیستان و بلوچستان مطالبی را مطرح می‌کند، این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه این کلیپ کاملا مونتاژ شده و هدفمند ساخته شده است، تاکید کرد که علیه رئیس جمهور مطلبی نمی‌گویم.

حبیب‌الله دهمرده اظهار داشت: با بریدن سخنان من و کنار هم قرار دادن آن، به گونه ای وانمود شده است که من ریاست جمهوری را مورد اهانت قرار داده ام، در حالی که هرگز علیه رئیس جمهور چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش هستند تا دودستگی و نفاق ایجاد کنند و برای رسیدن به این هدف، از هیچ تلاش مذبوحانه‌ای فروگذار نمی‌کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و اقدام موثر برای حل مشکلات منطقه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  نمایندگان مجلس خود را حامی دولت می‌دانند و برای توسعه و اعتلای کشور از هیچگونه همراهی و همگامی با دولت کوتاهی نمی‌کنند.

 

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=9127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰