• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

ورزشکار سیستانی؛ فرزند مربی بزرگ کشتی کشور را شکست داد

  • کد خبر : 3644
  • 13 جولای 2018 - 22:36
ورزشکار سیستانی؛ فرزند مربی بزرگ کشتی کشور را شکست داد

سیستان فراموش شده: رئیس هیئت کشتی سیستان وبلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر سیستانی در دور دوم مسابقات انتخاب تیم ملی امیدتوانست با نتیجه 2-5علی نوربخش فرزند ناصرنوربخش مربی بزرگ کشتی کشور را شکست دهد. به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از عصرهامون: علی شاهسونپور  با اشاره به قهرمانی ورزشکار سیستانی در مسابقات انتخابی […]


سیستان فراموش شده: رئیس هیئت کشتی سیستان وبلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر سیستانی در دور دوم مسابقات انتخاب تیم ملی امیدتوانست با نتیجه 2-5علی نوربخش فرزند ناصرنوربخش مربی بزرگ کشتی کشور را شکست دهد.

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از عصرهامون: علی شاهسونپور  با اشاره به قهرمانی ورزشکار سیستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی امید اظهار کرد: امید آرامی در دور اول در رقابت با محمد حسین وند از استان خوزستان که سال قبل قهرمان آسیا و نفرپنجم جهان بود روبرو شد و با نتیجه 9 بر یک این حریف را مغلوب کرد.
وی گفت: این کشتی گیر سیستانی در دور دوم مسابقات توانست با نتیجه 5بر دو علی نوربخش فرزند ناصرنوربخش مربی بزرگ کشتی کشور را شکست دهد.
رئیس هیئت کشتی استان ادامه داد: درحال حاضر آرامی در نیمه نهایی باید برای رسیدن به فینال مبارزه کند که متاسفانه در این دور با نتیجه 6 بر سه مقابل مهدی محسن نژاد کشتی را واگذار کرد.
وی افزود: آرامی با این باخت از فینال جا ماند و ساعت 16و سی دقیقه امروز برای کسب مقام سوم این رقابت ها به میدان خواهد رفت.
گفتنی است امید آرامی کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط سنی با گواهی پزشک برای اولین بار در وزن 60 کیلوگرم به میدان رفت.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰