• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

وزش باد با سرعت ۸۶ کیلومتر برساعت در سیستان

  • کد خبر : 5794
  • 02 سپتامبر 2019 - 15:51
وزش باد با سرعت ۸۶ کیلومتر برساعت در سیستان

 سیستان فراموش شده :مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز نیز وزش باد شدید در شمال استان ادامه داشت و سرعت آن به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید. محسن حیدری اظهار داشت: امروز نیز وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه داشت و سرعت وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر […]


 سیستان فراموش شده :مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز نیز وزش باد شدید در شمال استان ادامه داشت و سرعت آن به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

محسن حیدری اظهار داشت: امروز نیز وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه داشت و سرعت وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی افزود: وزش این طوفان شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را تا ۴ هزار متر کاهش داد و موجب شد تا هوای شهر زابل برای تمام گروه‌های سنی ناسالم شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین وزش باد شدید همراه با گردوخاک امروز نیز در سایر شهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان نظیر زهک، هیرمند و هامون ادامه یافت و موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق شد.

وی گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی وزش بادهای شدید ۱۲۰ روزه و گاهی طوفان گرد و خاک تا اواخر هفته در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

حیدری با اشاره به اینکه انتظار می‌رود سرعت وزش باد صبح‌ها از شدت بیشتری برخوردار باشد، تصریح کرد: اثرات این بادها علاوه بر منطقه سیستان، نواحی مرکزی و مرزهای غربی و شرقی سیستان و بلوچستان را نیز با شدت کمتر در برخواهد گرفت.

مهر


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰