• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

پاسخ سیستان فراموش شده به جوابیه مدیر آرامستان شهر زابل : آن کسی که اسیدپاشی میکرد همکار سابق شما بود ، تهمت زدن را کنار بگذارید و به حل مشکلات بپردازید

  • کد خبر : 2530
  • 28 آوریل 2018 - 11:08
پاسخ سیستان فراموش شده به جوابیه مدیر آرامستان شهر زابل : آن کسی که اسیدپاشی میکرد همکار سابق شما بود ، تهمت زدن را کنار بگذارید و به حل مشکلات بپردازید

سیستان فراموش شده : خوشحال کننده است که مطلبی کوتاه همراه با دو عکس بالاخره تکانی به مدیر محترم آرامستان شهر زابل داد و ایشان و همکارانشان اقدامی مثبت انجام داده و قبوری که توسط افرادی ایراداتی به آن وارد شده بود ، نظافت شد و علاوه برآن در اقدامی قابل تقدیر جوابیه ای نیز […]


سیستان فراموش شده : خوشحال کننده است که مطلبی کوتاه همراه با دو عکس بالاخره تکانی به مدیر محترم آرامستان شهر زابل داد و ایشان و همکارانشان اقدامی مثبت انجام داده و قبوری که توسط افرادی ایراداتی به آن وارد شده بود ، نظافت شد و علاوه برآن در اقدامی قابل تقدیر جوابیه ای نیز منتشر و نکاتی بیان شدکه ذکر برخی موارد درمقابل این جوابیه ضروری بنظر می رسد.

جناب آقای آچاک مدیر محترم آرامستان شهر زابل ، خوشحالیم که حرکت زیبای شما و همکاران و جوابیه تان ما را از خواب غفلت بیدار کرد و متوجه شدیم که آرامستان شهر زابل آنقدرها هم بی در و پیکر نیست و متولی دارد و بقول شما نگهبان هم همچنین.
فرموده اید که در مجموعه شهرداری محترم ! تمامی سازمان ها سعی دارند رضایت شهروندان را فراهم آورند ! سوال این است از دیگر واحد ها و سازمان ها بگذریم ، نتیجه این سعی و تلاش در سازمان آرامستان ها تاکنون چه بوده؟
کدام فضای سبز ؟
کدام روشنایی بلوار آرامستان ؟
کدام ساماندهی قبور ؟
کدام زیباسازی و یا کدام نظافت مناسب ؟


بفرمائید نتیجه چه بوده که حال چنین از یک نقد منصفانه برآشفته می شوید؟ آنهم نقدی که تنها گوشه ای از کمبودهای این آرامستان را گوشزد کرده است.
اگر حس می کنید مردم از عملکرد شما رضایت دارند ، بحثی نیست بفرمائید تا همین امروز نظر سنجی منتشر و نتیجه را ببینید ، کما اینکه نتیجه از همین حالا بخوبی روشن است که رضایت حتی بصورت اندک هم از عملکرد مجموعه تحت مدیریت شما در آرامستان زابل وجود ندارد.
در بخشی دیگر فرموده اید که همواره قبور متوفیان و آرامستان تحت کنترل نگهبان مربوطه می باشد ، آنقدر این مطلب اشتباست که خودتان در بندی دیگر از جوابیه تان آنرا نقض می کنید !
بله نقض آنجایی که گلایه داریدکه چرا رسانه ها بحث دزدیده شدن 150درخت تازه کشت شده توسط سازمان آرامستان ها دراین آرامستان را رسانه ای نکرده اند ، نشان می دهد که شما و همکارانتان حتی قادر به نگهداری آن چیزی که خودتان در آرامستان دارید ، هم نیستید که شبانه یا روزانه درختان تازه این محل توسط افراد ناشناس به سرقت می رود ، خوب پس این نگهبانی که میفرمائیید کجاست ؟
برادر کمی دقت کنید ، وقتی شهروندی مطلبی مینویسد حتما حق شماست که جوابیه بدهید اما حق شما این نیست که از بار مسئولیت فرار کنید بلکه باید ممنون و شکرگزار باشید که کسی پیدا شده و گوشه ای از هزاران مشکل موجود را به شما گوشزد کرده است.
در جایی دیگر با متهم کردن همکاران این رسانه به اسیدپاشی و خرابکاری فرموده اید که : پنجشنبه ۹۷/۲/۶ که شهروندان محترم برسر مزار عزیزانشان حضور داشتند و اینحانب هم تاساعت ۹شب درمحل آرامستان حضور داشته ام که هیچگونه مشکل و موردی مشاهده نگردیده و در پایان هم نگهبانان موردی از اسید پاشی برروی قبور مشاهده نکردند و موارد منتشر شده، قطعا از سوی افرادی مغرض بوده است که امروز صبح قبور حاشیه بلوار اصلی را روغن و اسید ریخته وسپس خودشان عکس تهیه و برای شماارسال نموده اند
بازهم توصیه میکنیم که مجدد مطلب را مشاهده بفرمائید خودتان متوجه اشتباهتان می شوید ، اگر روشن نیست پس باید بگوییم : آن کسانی که اسیدپاشی می کردند و خودشان عکس می گرفتند و سپس بیانیه میدادند و محکوم می کردند ، همکاران سابق شما بودند و این که اگر کاری از همکار شما بر می آید از دیگران هم حتما برمی آید ، درست نیست و خرابکاری تنها در ذات برخی از انسانهاست و نه همه.
بهتر است بجای توهمات و اتهام زنی به دیگران ، در پی رفع مشکلی باشید که متاسفانه هنوز هم به قوت خود پابرجاست.

 

این عکسها امروز تهیه شده است

                                   این عکسها امروز تهیه شده است

 

 

 

درخصوص اینکه بیان داشته اید ( پنجشنبه ۹۷/۲/۶)  در محل بوده اید و این عکسها صبح روز بعد یعنی ۹۷/۲/۷ گرفته شده است و سپس منتشر شده است نیز اگر به تاریخ و ساعت انتشار خبر دقت کنید ، متوجه می شوید که این خبر ساعت 1:34 دقیقه صبح هفتم اردیبهشت ماه منتشر شده است ، تصاویر هم مشخص است که هوا روشن است ، یعنی تصاویر روز قبل آن 6 اردیبهشت ، همان روزی که شما مدعی هستید که هیچ خبری در آرامستان نبوده ، گرفته شده است و شما این رسانه را متهم میکنید که تصاویر را صبح روز هفتم گرفته است که مستندات بخوبی نشان میدهد که حرف شما نادرست است .

                                                                                                                  لینک

                                                             

در پایان توصیه می کنیم بجای فرار از بار مسئولیت و شانه خالی کردن، مواردی اینچنین را بعنوان سندی برحقانیت خود درخصوص کمبود نیروی انسانی جهت نگهبانی از محل و برخورد با خرابکاری ها و از سوی ازدیاد میزان خرابکاری دراین منطقه ، به مقامات زیربط ارائه نمایید و از آنان طلب کمک نمایید و بفکر حل مشکلات باشید
چرا آرامستان ما به بهانه اینکه درخت ها به سرقت می رود نباید فضای سبز داشته باشد ؟ چرا بلوار این آرامستان حتی روشنایی ندارد ؟ چرا یک آبخوری مناسب نداریم ؟ چرا قبور بدون نظم حفاری می شود و دهها چرای دیگر که براحتی حل شدنی است اگر قبول کنیم که مشکلاتی است و وجود دارد.
بهتر است بجای اینکه از نقدی منصفانه ناراحت شوید، باتشکیل جلسه با شهردار و رئیس شورای شهر ، درخصوص بحث روشنایی دیداری با رئیس اداره برق ، در بحث سرقت و خرابکاریها دیدار و گفتگویی با نیروی انتظامی یا بسیج داشته باشید و از آنان جهت تامین امنیت آرامستان طلب کمک نمایید ، بدون شک آنها دست یاری شما را رد نخواهند کرد.

یا حق – هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی سیستان فراموش شده

متن جوابیه مدیر محترم آرامستان شهر زابل بدین شرح می باشد :

 

‍ بسمه تعالی

#جوابیه سرپرست آرامستانهای شهرداری زابل به مدیر محترم کانال سیستان فراموش شده
??????????

در قرآن و نهج البلاغه از دو نوع فتنه سخن به ميان آمده است:
1. به معناي امتحان الهي يا کيفري که خداوند به گنهکاران ميدهد،
2. به معني آشوب و طغيان و ايجاد اختلال در نظم و ثبات جامعه که به وسيله آشوبگران به وجود ميآيد.
?با استناد به آیات و احادیث فوق الذکر ودر خصوص خبرمنتشر شده در کانال محترم سیستان فراموش شده ذکر چند نکته ضروری بنظر می رسد و آن اینکه همه مسئولین محترم در هر سازمان و اداره ای که در حال انجام وظیفه هستند قبل ازهمه چیز سعی در حفظ حرمتها و ارزشهای انسانی هستند و هیچ مسئولی نمیخواهدسهل انگاری چه بسا از طرف افراد زیر مجموعه صورت پذیرد که باعث ایجاد تنش در فضای جامعه گردد.
? علی ایحال در مجموعه شهرداری محترم هم بهمین شکل تمام واحدها وسازمانها تحت نظارت شورای محترم شهر وشهردارزابل انجام وظیفه و سعی دارندرضایت شهروندان فراهم گردد .
?در خصوص سازمان آرامستانها هم که از ابتدای سال ۱۳۹۷ از واحد به سازمان ارتقا یافته ودر حال حاضر مراحل اولیه کارهای اداری سازمان در حال انجام میباشد ،همواره قبور متوفیان و آرامستان تحت کنترل نگهبانان مربوطه میباشد و تا دیروز پنجشنبه ۹۷/۲/۶ که شهروندان محترم برسر مزار عزیزانشان حضور داشتندو اینحانب هم تاساعت ۹شب درمحل آرامستان حضور داشته ام که هیچگونه مشکل و موردی مشاهده نگردیده و در پایان هم نگهبانان موردی از اسید پاشی برروی قبور مشاهده نکردند و موارد منتشر شده، قطعا از سوی افرادی مغرض بوده است که امروز صبح قبور حاشیه بلوار اصلی را روغن و اسید ریخته وسپس خودشان عکس تهیه و برای شماارسال نموده اند
✅ براستی رسالت رسانه ای شما بزرگواران در انعکاس همین موارد تعریف شده است ؟
یا اینکه فرهنگسازی درراستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و رعایت حقوق شهروندی در جامعه هم جزو رسالت فرهنگی و رسانه ای شما میباشد؟ آن رسانه محترم چرا اخبار وتصاویر سرقت ۱۵۰ اصله درخت که درروز درختکاری با حضور دادستان محترم وقت، فرماندهی محترم نیروی انتظامی ،شورای محترم شهر،شهردارو دیگر مسئولین در مزار عزیزان در آرامستان کاشته شدو فردا صبح همه درختان به سرقت رفته بود را انعکاس ندادند؟
✅ آیا بهتر نبود برای جلوگیری از اینگونه رفتارهای غیرانسانی وغرض ورزانه ی برخی افراد، نام ونشانی ارسال کننده ها را به شهرداری اعلام نموده تا از طریق مراجع قضایی با عاملان اینگونه حرکات برخورد گردد؟؟
✅ بدون تردید با اندکی تأمل متوجه خواهید شد که این آشوبها و اخبار از جانب گروهی میباشد که چشم دیدن پیشرفت و آبادانی سیستان را ندارند و با دامن زدن به کاستی ها در کنار تلاشهای شبانه روزی تمامی مسئولین محترم ،سعی دارند که روحیه کارو تلاش را در خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت ،کمرنگ کرده و بااینکارها خط بطلان بر آبادانی سیستان بکشند..
?بس است دیگر،،،، تا پرونده یک سوژه تخریب گران، بسته میشود باز تخریبی دیگر را علم کرده و برعلیه شورا وشهرداری ،اذهان عمومی را درگیرمیکنید ،هرچند مردم صبور و فهیم این خطه خوب میدانند که خادمین شان در هر اداره و سازمانی چگونه خدمت میکنند ،مردم چشم بینای زمانه هستند وخوب سره را از ناسره تشخیص میدهند و در کنار تخریب گران،همواره قدردان اقدامات مثبت شهرداری در کنار کمبودات و کاستی های موجود،هستندکه خودباعث تجدید روحیه خدمت به آنان میگردد..

محسن آچاک
سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری زابل


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=2530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام درود برشما مدیران سایت که با انعکاس اخبار متوجه می شویم که در شهر ارواح نیستیم/همین موضوع برای قبرها آرامستان قدیم جنب پمپ بنزین انجام شده وبرروی تعدادی از قبر روغن ریختند/ ما که سنگ قبر عزیزمان را تمیز کردیم /خدا نیامرزد کسی که این را را انجام داده