• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

پشت پرده تحرکات رسانه ای ، تخریب دو نماینده سیستان با هدف بالا آوردن کاندیدای احتمالی برای انتخابات بعدی !

  • کد خبر : 4805
  • 21 دسامبر 2018 - 11:17
پشت پرده تحرکات رسانه ای ، تخریب دو نماینده سیستان با هدف بالا آوردن کاندیدای احتمالی برای انتخابات بعدی !

سیستان فراموش شده: پس از چند صباحی تحرکات پشت پرده یک کاندیدای احتمالی ، حال بصورت کاملا شفاف شاهد هستیم که با انجام تحرکات پوپولیستی از سوی این کاندیدا با همراهی رسانه هایی که از مدتها قبل با طرح ریزی دوستی پنهانی و در مقاطعی آشکارا ، اقداماتی جهت توجه بیشتر اذهان عمومی به وی […]


سیستان فراموش شده: پس از چند صباحی تحرکات پشت پرده یک کاندیدای احتمالی ، حال بصورت کاملا شفاف شاهد هستیم که با انجام تحرکات پوپولیستی از سوی این کاندیدا با همراهی رسانه هایی که از مدتها قبل با طرح ریزی دوستی پنهانی و در مقاطعی آشکارا ، اقداماتی جهت توجه بیشتر اذهان عمومی به وی در راستای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی در جریان است.

یکی از موضوعاتی که می توان با رصد جریان های همراه با این کاندیدای احتمالی بخوبی دریافت کرد این است که: اقدامات ، نوشته ها ، یادداشت ها و خط مشی و نحوه انتشار برخی اخبار و مطالب از سوی دو پایگاه خبری و چند کانال مرتبط ، به شکلی است که اقدام برعلیه دو نماینده فعلی سیستان در دستور کار قرار بگیرد تا پس از خالی شدن میدان از این دو فرد، شخص مورد نظر خود را به عنوان منجی به مردم معرفی نمایند.

شاهدیم که امروز یک سایت یا کانال مطلبی را با زیرکی برعلیه یکی از دو نماینده منتشر می کند و فردا نوبت به دیگری می رسد که با همان موضوع به قلمی دیگر ورود کرده و تیری در تاریکی رها کند. این تحرکات هماهنگ در حالی رخ می دهد که خط و مشی این چند رسانه باهم چندان شباهتی نداشت و در مواردی تفاوت های فاحشی را شاهد بودیم، اما در اين مورد خاص همراه هم هستند.

رسانه ای که مدتها حامی دولت بود , حال با تصور اینکه در آینده ای نزدیک دولت را از دست خواهد داد و در شرایط فعلی هم پایگاه دولتیش کاهش یافته ، به فکر داشتن پایگاه در مجلس شده است و در روی دیگر سکه ، رسانه ای که مدتها مردمی بود حال چنین تغییر موضع داده است و هدف گذاریش برای مجلس بعدی شده است.

البته رسانه ای بخواهد در خفا یا آشکارا از کاندیدای حمایت کند ، بد نیست ، اما اینکه تلاش کند با تخریب نخبگان سیستان به هدفش برسد, این جای نگرانی و تاسف دارد و باید مراقب بود و اصلاح کرد.

این افراد و بخصوص کاندیدای احتمالی باید بداخلاقی و حمایت از بداخلاقی در جامعه را کنار بگذارند و متوجه باشند که دلسوزان جامعه اگر چه در سکوت هستند ، اما بیدارند و به وقتش ، در آینده ای نزدیک و در آستانه انتخابات این تریبون ها بهتر از هر زمانی پرده از این بداخلاقی برخواهد داشت و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰