• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پیگیر برطرف شدن موانع اداری کارخانه‌های نیمه فعال سیستان هستم

  • کد خبر : 2354
  • 23 آوریل 2018 - 14:31
پیگیر برطرف شدن موانع اداری کارخانه‌های نیمه فعال سیستان هستم

سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر برطرف شدن موانع اداری کارخانه‌های نیمه فعال در سیستان هستم و مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است. به گزارش سیستان فراموش شده: حبیب‌اله دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در منطقه سیستان چند کارخانه در حال […]


سیستان فراموش شده: نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر برطرف شدن موانع اداری کارخانه‌های نیمه فعال در سیستان هستم و مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش سیستان فراموش شده: حبیب‌اله دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در منطقه سیستان چند کارخانه در حال راه‌اندازی است که هامون کویر یکی از آنها است و در تلاش هستیم موانع پیش روی آن برداشته شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با کارخانه لاستیک نیز اقدامات بسیاری برای انجام  شده و تلاش داریم موانع پیش‌روی این کارخانه را نیز برطرف کنیم.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی این کارخانه نیز مکاتبات لازم انجام شده، سرمایه‌گذار چینی و ایرانی با هم توافق کرده‌اند که کار را انجام دهند اما هنوز سرعت لازم را ندارند، تعطیل نیست اما روند آن به کندی پیش می‌رود.

دهمرده افزود: ایجاد اشتغال برای مردم منطقه از مهم‌ترین اهداف ایجاد این کارخانه‌ها است و ما نیز به نوبه خود پیگیر برطرف کردن موانع اداری آنها هستیم.

وی گفت: کارخانه آرد نیز بعد از دو، سه دهه تعطیلی در حال فعالیت است که خود برای تعداد قابل قبولی شغل ایجاد کرده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی این کارخانه‌ها، ادامه داد: صنعتی شدن منطقه سیستان در کنار فعالیت بازارچه‌های مرزی، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار خوبی برای منطقه به دنبال دارد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=2354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰