• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تذکر شفاهی دکتر دهمرده خطاب به مسئولان دولتی :چرا نسبت به خشکسالی و ریزگردهای ویرانگر سیستان که به فاجعه تبدیل شده و نفس مردم را بریده طبق قول‌های داده شده رفتار نمی کنید؟

  • کد خبر : 4064
  • 04 سپتامبر 2018 - 17:59
تذکر شفاهی  دکتر دهمرده  خطاب به مسئولان دولتی :چرا نسبت به خشکسالی و ریزگردهای ویرانگر سیستان که به فاجعه تبدیل شده و نفس مردم را بریده طبق قول‌های داده شده رفتار نمی کنید؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به بی‌توجهی دولت به خشکسالی و ریزگردهای استان سیستان و بلوچستان انتقاد کرد و گفت: غلظت ریزگردها در برخی مناطق به بیش از ۶۰ برابر حد مجاز رسیده است. به گزارش  پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز […]


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به بی‌توجهی دولت به خشکسالی و ریزگردهای استان سیستان و بلوچستان انتقاد کرد و گفت: غلظت ریزگردها در برخی مناطق به بیش از ۶۰ برابر حد مجاز رسیده است.
به گزارش  پایگاه خبری سیستان فراموش شده به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان دولتی گفت: چرا نسبت به خشکسالی و ریزگردهای ویرانگر سیستان که به فاجعه تبدیل شده و نفس مردم را بریده طبق قول‌های داده شده رفتار نمی کنید.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه برای برون‌رفت از شرایط فعلی پیشنهادات کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت بسیاری برای شما ارسال شده اما پیگیری درستی انجام نشده است، گفت: در جریان هستید که غلظت ریزگردها در برخی مناطق به بیش از 60 برابر حد مجاز رسیده است؟

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور اطلاع دارید آب شرب مردم سیستان دچار مشکل شده و همچنین اطلاع دارید که بسیاری از مردم این سرزمین را ترک کرده و حاشیه‌نشین شده‌اند.

دهمرده با بیان اینکه مسئولان آیا حاضر هستند در سیستان زندگی کنند، تصریح کرد: اگر جای مردم شریف بودید چه می کردید؟ چرا به وظیفه ذاتی خود عمل نمی کنید، این مردم چه جرمی مرتکب شده‌اند که اینگونه مجازات می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید به مشکلات مردم نجیب و ولایی مردم سیستان و بلوچستان رسیدگی کند و اصحاب رسانه نیز باید به وظیفه ذاتی خود در انتشار اینگونه مسائل عمل کنند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰