• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7
در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی :

گزارش جهانگیری از سفر به سیستان و بلوچستان به رئیس جمهور و هیئت وزیران

  • کد خبر : 8382
  • 10 ژانویه 2021 - 22:04
گزارش جهانگیری از سفر به سیستان و بلوچستان به رئیس جمهور و هیئت وزیران
در جلسه هیئت دولت که بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، به هیئت وزیران ارایه داد.

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده، در جلسه هیئت دولت که بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، به هیئت وزیران ارایه داد.

در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد، مشکلات استان سیستان و بلوچستان به ویژه در زمینه راه آهن چابهار، گازرسانی به همه شهرها، روستا‌ها و سایر مناطق استان، مشکلات صید و صیادان و مسائل و مشکلات حاشیه نشینی در شهر چابهار و زاهدان، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در سفر معاون اول رئیس جمهور همچنین از طرح‌های مهم توسعه سواحل مکران و طرح احیاء ۴۶ هزار هکتار اراضی دشت سیستان بازدید و مسائل و مشکلات هریک بررسی شد.

پس از این گزارش، مقرر شد کارگروهی مرکب از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و استاندار سیستان و بلوچستان تشکیل شود تا ظرف دو هفته تشکیلات مناسب اداری با هدف مدیریت نظام بهره برداری از طرح عظیم ۴۶ هزار هکتاری سیستان و توسعه استان سیستان و بلوچستان را به دولت ارایه دهد.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=8382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰