• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

گزارش عملکرد یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در دو ماهه اول سال 97 / بیرون راندن بیش از 1600 نفر شتر از بستر تالاب هامون

  • کد خبر : 3152
  • 04 ژوئن 2018 - 12:49
گزارش عملکرد یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در دو ماهه اول سال 97 / بیرون راندن بیش از 1600 نفر شتر از بستر تالاب هامون

سیستان فراموش شده: دکتر نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 11 پرونده تخلف محیط زیستی در حوزه شکار و صید، حمل غیر مجاز، نگهداری و خرید و فروش غیر قانونی و … در سطح استان تشکیل و در جریان یا مختومه می باشد. به […]


سیستان فراموش شده: دکتر نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 11 پرونده تخلف محیط زیستی در حوزه شکار و صید، حمل غیر مجاز، نگهداری و خرید و فروش غیر قانونی و … در سطح استان تشکیل و در جریان یا مختومه می باشد.

به گزارش سیستان فراموش شده: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد : در دو ماهه فروردین و اردیبهشت و با توجه به تعطیلات ابتدای سال، یگان حفاظت محیط زیست استان با برنامه ریزی و شبکه سازی توان اجرایی و بهره گیری از استعدادهای همیاران و دوستداران محیط زیست توانسته عملکرد مناسب و حفاظتی متناسب با ظرفیتهای طبیعت استان ایجاد نماید.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: پهناوری استان، پراکندگی مناطق، وجود اقلیم های متفاوت، خشکسالی های طولانی مدت، توپوگرافی بسیار متنوع و … موجب گردید عملکرد یگان حفاظت محیط زیست در استان متفاوت از سایر نقاط، برنامه ریزی دقیق تر و اجرایی پرچالش تر را تجربه کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در دو ماهه گذشته تعداد 2 مورد آتش سوزی در مناطق بخصوص تالاب هامون و خروج دام بویژه  شتر از بستر تالاب هامون به تعداد 1600 نفر شتر را در کارنامه یگان حفاظت محیط زیست استان داریم.

در ادامه دکتر پورملائی عنوان کرد: یگان حفاظت محیط زیست در دو ماهه ابتدای سال جاری تعداد 11پرونده تحویل مقام قضایی استان داده که در مجموع تعداد کشفیات و اقدامات آن شامل: 28 قطعه صید آبزیان، تعداد 2 راس شکار پستانداران، زنده گیری و خرید و فروش پرندگان تعداد 670 قطعه، تعداد 3 قبضه سلاح کشف شده و تعداد 10 مورد کشف انواع دیگر ادوات شکار می باشد.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰