• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

یادداشتی بر تحرکات همسو با فتنه ۹۸ باهمكاری رسانه هاى زرد در سیستان و بلوچستان / القاى مهندسی انتخابات آينده مجلس

  • کد خبر : 5090
  • 21 ژانویه 2019 - 14:33
یادداشتی بر تحرکات همسو با فتنه ۹۸ باهمكاری رسانه هاى زرد در سیستان و بلوچستان / القاى مهندسی انتخابات آينده مجلس

سیستان فراموش شده : کمتر از دو ماه از تذکر مهم رهبر انقلاب درخصوص نقشه های دشمن در سال ۹۸ نمی گذرد که متاسفانه برخی حرکات حکایت از بازی برخی از افراد و گروه های سیاسی در پازل دشمن دارد. به گزارش سیستان فراموش شده : در حالی که یکسال دیگر تا انتخابات مجلس شورای […]


سیستان فراموش شده : کمتر از دو ماه از تذکر مهم رهبر انقلاب درخصوص نقشه های دشمن در سال ۹۸ نمی گذرد که متاسفانه برخی حرکات حکایت از بازی برخی از افراد و گروه های سیاسی در پازل دشمن دارد.

به گزارش سیستان فراموش شده : در حالی که یکسال دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است ، برخی گروه های سیاسی با همراهی رسانه های همسو در استان سیستان و بلوچستان و بخصوص منطقه سیستان ، سعی در تلقین فضای مهندس انتخابات در بین عامه مردم دارند و رفتار و نوشتار ناپسندی را از خود به نمایش می گذارند.

وقتی دقیق تر در رفتار و نوشتارشان دقت شود ، متوجه می شویم که خود این گروه ها و رسانه های وابسته به آنها با درک صحیح از اهمیت مجلس شورای اسلامی آینده ، سعی دارند ، با انتصاب افراد نزدیک به جریان فکری خود ، تا حد امکان تلاش نمایند ، هرآنچه را انتظار دارند در انتخابات آینده عملیاتی کنند. در هفته های گذشته شاهد چندین حمله شدید رسانه ای سیاسی به افراد ، مدیران و جوانانی بودیم که از این جریان به جهت اهداف سیاسی و خط فکری خاص شان فاصله گرفته اند.

بنا براین گزارش نکته جالب توجه این کارزار رسانه ای این است که اهداف سیاه خود را به سایر افراد نسبت می دهند و با القای احتمال مهندس انتخابات آینده مجلس ، سعی دارند از هم اکنون فضای سیاسی سال آینده را ملتهب و در نهایت میوه مورد نظر را برداشت کنند. بنظر می رسد مردم و بخصوص فعالین اجتماعی منطقه ، باید هوشیار بوده و طبق فرمایشات و هشدارهای رهبرانقلاب درخصوص نقشه های دشمن در سال ۹۸ ، مراقب تحرکات اینچنینی باشند و اجازه رشد و خودنمایی به آن را ندهند.

یا حق


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰