گروه : اجتماعی » اخبار زابل » اخبار سیستان
ساعت : 15:26
شناسه : 5657
تاریخ : 08 آگوست 2019
امام جمعه زابل در نشست خبری گفت:رسانه ها چشمان تیز بین مردم هستند که کار مسئولین را زیر نظر دارند امام جمعه زابل در نشست خبری گفت:رسانه ها چشمان تیز بین مردم هستند که کار مسئولین را زیر نظر دارند

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده:نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات مصلی زابل با حضور امام جمعه محترم برگزار شد.   حجت الاسلام کیخا در ابتدا با تبریک روز خبرنگار به برکت دادن خداوند به قلم هایی که در راه خدا کار کنند اشاره کرد و گفت: خدمت به جامعه باید با […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده:نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات مصلی زابل با حضور امام جمعه محترم برگزار شد.

 

حجت الاسلام کیخا در ابتدا با تبریک روز خبرنگار به برکت دادن خداوند به قلم هایی که در راه خدا کار کنند اشاره کرد و گفت: خدمت به جامعه باید با قلم های شما و در جهت منافع مردم باشد ، رسانه ها چشمان تیز بین مردم هستند که کار مسئولین را زیر نظر دارند هرکجا پیشرفت ببینند تقدیر و تشکر و هر کجا کوتاهی مشاهده کنند مطمئنا حاشیه امنیتی برای هیچ مسئولی نخواهد بود.

ایشان در خصوص تغییرات اخیر در فرمانداری شهرستان هیرمند گفت: فرماندار جدید سکان را در دست گرفته و نماینده دولت است، ایشان باید مطالبات خود را بیشتر کند و از ظرفیت مرز استقاده کند تا نتیجه آن سر سفره مردم دیده شود زیرا مرز سیستان برای صادرات و واردات بهترین موقعیت را داراست.
بنده تاسف میخورم که گاهی مجبور میشویم نسبت به عملکرد فردی اعتراض کنیم و کوتاهی هایش را فریاد بزنیم اگرچه این یک تکلیف است و بنده خوشحالم از اینکه بالاخره فریادها اثر گذاشت، هم افزایی خوبی در این مورد صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

تکرار مطالب در خصوص مافیای سوخت و دام لازم بود تا این مورد مهم به فراموشی سپرده نشود،بنده بدون سند و مدرک ورود نکرده ام و اسناد همچنان موجود است.
مطالبات اولویت بندی میشود و با توجه به ضرورت مطرح و پیگیری می شود،اولویت ها موجبات موفقیت را فراهم میکند.

ایشان افزود که استاندار محترم باید با جوانان ارتباط بگیرد و پاسخگوی عملکرد خود باشد.
اولویت ها موجبات موفقیت را فراهم میکند.
حجت السلام کیخا گفت،خطر مفسدین خطر بزرگیست که باعث براندازی نظام میشود و مردم را به نظام بدبین میکند که در این مورد باید حساسیت ویژه بخرج داد و با مفسدین بصورت جدی برخورد کرد.

 

ایشان در ادامه افزود ،ما در کشور نیازمند اصلاحاتی هستیم که با اصول انجام شود،اصلاح طلب و اصولگرا به تنهایی معنی ندارد،این گفتمان نظام است ،امیدواریم قلم ها ممنحرف نشود،بنده رضایت کامل از رسانه های سیستان دارم و رسانه ها در حال حاضر در بهترین موقعیت خود قرار دارند.

امیدواریم قومیت و طائفه گری در تصمیمات مهم و سرنوشت ساز سیستان رنگ ببازد.

حجت الاسلام کیخا در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای برنامه های شاد و جنگ های شادی در سیستان اینگونه پاسخ داد که برگزاری جشن ها و جنگ ها لازم است،اما باید بومی سازی شود و هنجارشکنی صورت نگیرد،موسیقی محلی ما جایگاه ویژه ای دارد که غنای فرهنگمان در آن نهفته است.