• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

جزئیات شهادت 2 مرزبان‌ در زابل

  • کد خبر : 3326
  • 21 ژوئن 2018 - 12:57
جزئیات شهادت 2 مرزبان‌ در زابل

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان ،  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مشترک مرزبانان هنگ مرزی زاهدان و زابل علیه قاچاقچیان مواد مخدر در مرز مشترک ایران و افغانستان،  دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و بیش از  يك تن و 129 كيلوگرم انواع مواد […]


به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان ،  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مشترک مرزبانان هنگ مرزی زاهدان و زابل علیه قاچاقچیان مواد مخدر در مرز مشترک ایران و افغانستان،  دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و بیش از  يك تن و 129 كيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار کمیلی افزود این محموله مواد مخدر شامل  911 کیلو و  450 گرم تریاک، 200 کیلوگرم هروئین و 17 کیلو و 550 گرم مرفین است .

وی افزود در این عملیات  مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین و تجهیزات مخابراتی هم از قاچاقچیان کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان گفت در اين درگيري دو نفر از جان بركفان اين فرماندهي به نامهاي ستوانسوم “محسن شهركي” و سرباز وظيفه “جلال بهبودي زابلي” به درجه رفیع  شهادت نائل آمدند.

یادآور می شود این درگیری ساعت یک و 10 دقیقه بامداد امروز و در محلی به نام  تپه‌ی طالبخان در مرز ایران و افغانستان و در منطقه‌ چهار برجک ولایت نیمروز افغانستان رخ داد و سه سرباز وظیفه به نام های محمد رفيع زاده، كميل شيخ و فردين رحيمي هم در این عملیات مجروح شدند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=3326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰